Szerző Téma: Csapatbug  (Megtekintve 777 alkalommal)

Csapatbug
« Dátum: 2012. Április 03. - 16:09:14 »
0 Show voters
vannak csapatok... ha XY megöli YX-et, és YX killezi magát, akkor valamiért abba a csapatba lesz, mint XY.
ebben kérném a segítséget. Egy ilyen bug hogy keletkezhet?
és hogyan oldhatnánk meg??
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 03. - 16:35:17 írta kadaradam »

Csapatbug
« Válasz #1 Dátum: 2012. Április 03. - 16:35:06 »
0 Show voters
[mod]Téma néveben a help,segítség stb szöveget kerüld el.És kérlek olvasd el a szabályzatot:http://sampforum.hu/index.php?topic=3285.0[/mod]

Nem elérhető Rexii

  • 471
    • Profil megtekintése
Csapatbug
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 03. - 17:44:36 »
0 Show voters
Tedd fel a pawno kódot!

Csapatbug
« Válasz #3 Dátum: 2012. Április 03. - 17:57:28 »
0 Show voters
melyik részét?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Csapatbug
« Válasz #4 Dátum: 2012. Április 04. - 09:17:48 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn, OnPlayerDeath alatti részt.

Csapatbug
« Válasz #5 Dátum: 2012. Április 04. - 15:24:21 »
0 Show voters
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
PlayerInfo[playerid][pDeaths] ++;
PlayerInfo[killerid][pKills] ++;
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
dini_IntSet(file, \"pTeam\", GetPlayerTeam(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file),\"Users/%s.ini\", name);
SetPlayerTeam(playerid, dini_Int(file, \"pTeam\"));
PlayerInfo[playerid][pPRank] = dini_Int(file, \"pPRank\");
if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_ZSARU)
{
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid, 1579.4012,-1634.6587,13.5625);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 85.8882);
if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 1)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 284);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 2)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 280);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 3)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 280);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_1)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1480.8455,-1764.3717,18.7958);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1543);
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_2)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid, 2104.5352,-1809.2329,13.5547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0175);
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_3)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 1804.0671,-1937.7013,13.5469);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.2636);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 04. - 15:56:54 írta Sasori »

Csapatbug
« Válasz #6 Dátum: 2012. Április 05. - 08:55:06 »
+2 Show voters
OnPlayerDeath-nál kihagytad a játékos fájl formázását.

Csapatbug
« Válasz #7 Dátum: 2012. Április 05. - 10:11:52 »
0 Show voters
megoldottam köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal