Szerintem meg az lenne a legjobb megoldás ami nekem is van hogy létrehozunk egy timert és ha a Játékos beirja azt hogy
/autorep akkor a timer elindul és mondjuk 1 Másodpercenként javitsa az autot ami ugyebár 1000 vagy kevesebbre is vehessük és folyamatosan javitsa
Ilyesmire gondolok :
main Fõlé
[pawn]new bool:autorepair[MAX_PLAYERS];
new reptimer;[/pawn]
[pawn]forward autoreptimer(playerid, vehicleid);][/pawn]
[pawn]public autoreptimer(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}[/pawn]
[pawn]CMD:autorep(playerid, params[])
{
if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"DM Zónába Nem Használhatsz Parancsokat Lépj Ki [/exitdm]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(autorepair[playerid] == false)
{
reptimer = SetTimerEx(\"autoreptimer\", 800, true, \"u\", playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/autorep] Parancsal)!\");
autorepair[playerid] = true;
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata javítás kikapcsolva!\");
autorepair[playerid] = false;
KillTimer(reptimer);
}
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem ülsz jármûben!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Ennyi lenne