public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid){ new Float:health; new veh; veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0); TogglePlayerControllable(playerid,0); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetPlayerHealth(playerid,-50); if(health <= 0 || health <= 950) { GameTextForPlayer(playerid,\"Ütköztél!\", 3000, 1); }}
#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2> public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid){ new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(health == 15.0) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(playerid,0); GetVehicleParamsEx(veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective); } return 1;}CMD:felsegit(playerid, params[]){ new PID; if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\"); TogglePlayerControllable(PID, 1); ClearAnimations(PID); return 1;}
\" post=\"265719\" timestamp=\"1335794135\"]Szerintem hülyeség fagyasztani, ugyanis ha a játékos le van fagyva nem lehet megölni. Én inkább animba raknám és csak kilökném a kocsibol. [/quote]Ez azért rossz ötlet gondolom RP szerverrõl van szó és ügyebár ott van omsz is.
Már leírták, kivéve egy dolgot. A TogglePlayerControllable másoik argumentuma boolean, tehát 0/1 helyett true/false lesz az értéke. Ha jól tudom, 0/1-re warningozik is.
#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2> public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid){ new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; veh = GetPlayerVehicleID( playerid ); GetVehicleHealth( veh, health ); if ( health <= 15.0 ) { ApplyAnimation( playerid, \" SWEET \", \" Sweet_injuredloop \", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0 ); TogglePlayerControllable(playerid,0); SendClientMessage( playerid, 0x6495EDAA, \" Ütköztél, és súlyosan megsérültél, ezért elájultál. \" ); GetVehicleParamsEx( veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); SetVehicleParamsEx( veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective ); } return 1;}CMD:felsegit(playerid, params[]){ new PID, iName[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\"); TogglePlayerControllable(PID, 1); ClearAnimations(PID); GetPlayerName( playerid, iName, MAX_PLAYER_NAME ); format( string, sizeof( string ), \" %s Felsegített! \", iName ); SendClientMessage( PID, 0xFF0000AA, string ); return 1;}