Szerző Téma: Anim  (Megtekintve 1529 alkalommal)

Anim
« Dátum: 2012. április 29. - 16:06:16 »
0 Show voters
Sziasztok olyan gondom van hogy,ha autoval ütközök animba esek akkor kocsival ne tudjak tovább menni ezt hol tudom beállitani?
köszi a segitséget elöre is

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 29. - 16:07:52 »
0 Show voters
Igen az fagyasztás kiválasztod az animot majd
TogglePlayerControllable(playerid,0);
Ha 0 akkor fagyaszt ha 1 akkor kifagyaszt!
A többit migyárt leírom..

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 29. - 16:08:39 »
0 Show voters
Animba esés megvan?

Anim
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 29. - 16:12:19 »
0 Show voters
megvan minden
csak mikor kocsival ütközök és animba esek
akkor is tudok a kocsival menni azt kellene hogy kiszálljon a kocsibol de ne tudjon vissza ülni

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #4 Dátum: 2012. április 29. - 16:13:38 »
0 Show voters
Tessék:
 

public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
    new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);      ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    SetPlayerHealth(playerid,-50);
    if(health <= 0 || health <= 950)
    {
               GameTextForPlayer(playerid,\"Ütköztél!\", 3000, 1);
    }
}

 
E: Benne van az anim is tessék!
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 29. - 16:31:56 írta ZyZu »

Anim
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 29. - 16:19:39 »
0 Show voters
és akkor ez 15 hp nál mikor animba esek akkor már nem enged tovább menni a kocsival?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 29. - 16:21:14 »
0 Show voters
Nem ez olyan ha neki mész valaminek akkor egybõl kilõk ..

Anim
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 29. - 16:23:54 »
0 Show voters
nekem olyan kellene amit irtam
hogy 15 hp nál esel animba
kocsinál is 15 hp anim most jelenleg neki áll remegni a kép de lehet tovább menni,
nos ugy akarom hogy kidobja kocsibol
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
erre az animra de ha vissza ül akkor is dobja ki tehát ne tudjon közlekedni mig fel nem segitik
köszi a gyors válaszokat eddig is

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #8 Dátum: 2012. április 29. - 16:34:14 »
0 Show voters
Tessék:
 

public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
    new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);     
ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    SetPlayerHealth(playerid,-50);
    if(health <= 0 || health <= 950)
    {
               GameTextForPlayer(playerid,\"Ütköztél!\", 3000, 1);
    }
}

 
Tessék ugy csinaltam ha a kocsi össze törik olyan 950 hp nal kilök a kocsibol
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 29. - 16:35:10 írta ZyZu »

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #9 Dátum: 2012. április 29. - 17:35:41 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
    new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
   
    if(health == 15.0)
    {
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
 
        GetVehicleParamsEx(veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
        SetVehicleParamsEx(veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective);
    }
    return 1;
}
CMD:felsegit(playerid, params[])
{
   new PID;
   
   if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\");
   
   TogglePlayerControllable(PID, 1);
   ClearAnimations(PID);
   return 1;
}

Így próbáld meg.

Anim
« Válasz #10 Dátum: 2012. április 30. - 15:55:35 »
0 Show voters
Szerintem hülyeség fagyasztani, ugyanis ha a játékos le van fagyva nem lehet megölni. Én inkább animba raknám és csak kilökném a kocsibol.

Anim
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 01. - 01:28:43 »
0 Show voters
\" post=\"265719\" timestamp=\"1335794135\"]
Szerintem hülyeség fagyasztani, ugyanis ha a játékos le van fagyva nem lehet megölni. Én inkább animba raknám és csak kilökném a kocsibol.
 
[/quote]
Ez azért rossz ötlet gondolom RP szerverrõl van szó és ügyebár ott van omsz is.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 01. - 07:05:14 »
0 Show voters
Már leírták, kivéve egy dolgot. A TogglePlayerControllable másoik argumentuma boolean, tehát 0/1 helyett true/false lesz az értéke. Ha jól tudom, 0/1-re warningozik is.

xXx

  • Vendég
Anim
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 01. - 07:21:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1335848714\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20775\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már leírták, kivéve egy dolgot. A TogglePlayerControllable másoik argumentuma boolean, tehát 0/1 helyett true/false lesz az értéke. Ha jól tudom, 0/1-re warningozik is.
 
Nem warningozik hogy 1/0 probald ki.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #14 Dátum: 2012. május 01. - 07:36:31 »
0 Show voters
Igen, nem warningozik.
Tessék, még kiegészítettem pár dologgal, amit az elõbb írtam:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
    new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
    veh = GetPlayerVehicleID( playerid );
    GetVehicleHealth( veh, health );
   
    if ( health <= 15.0 )
    {
        ApplyAnimation( playerid, \" SWEET \", \" Sweet_injuredloop \", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0 );
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        SendClientMessage( playerid, 0x6495EDAA, \" Ütköztél, és súlyosan megsérültél, ezért elájultál. \" );       
        GetVehicleParamsEx( veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
        SetVehicleParamsEx( veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective );
    }
    return 1;
}
CMD:felsegit(playerid, params[])
{
   new PID, iName[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
   
   if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\");
   
   TogglePlayerControllable(PID, 1);
   ClearAnimations(PID);
   GetPlayerName( playerid, iName, MAX_PLAYER_NAME );
   format( string, sizeof( string ), \" %s Felsegített! \", iName );
   SendClientMessage( PID, 0xFF0000AA, string );
   return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 01. - 07:42:30 írta Gabor.. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal