Szerző Téma: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik  (Megtekintve 1818 alkalommal)

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Dátum: 2012. február 26. - 07:49:26 »
0 Show voters
Sziasztok! volt nekem $23.345.788 es egy Minigun-om, tec9-em és egy AK47-esem
meghaltam mert leestem es a 23 millábol csak 50k maradt valaki tudja hogzha meghalok akkor a penzem és a pontom maradjon meg!!! :confused:

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 26. - 07:54:50 »
0 Show voters
Itt keresd a megoldást:
 
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)

 
Vagy másold be ami ez alatt van!

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 26. - 07:57:10 »
0 Show voters
[samp]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/[/samp]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 26. - 07:57:38 )

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 26. - 08:00:56 »
0 Show voters
Ezeket töröld!
 
ResetPlayerMoney(playerid);
  if (playercash > 0)  {
            GivePlayerMoney(killerid, playercash);
            ResetPlayerMoney(playerid);
         }
         else
         {
         }

Nem elérhető sadox

  • 116
  • sadox
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 26. - 08:05:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: Norby date=1330239656\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezeket töröld!
 
ResetPlayerMoney(playerid);
  if (playercash > 0)  {
            GivePlayerMoney(killerid, playercash);
            ResetPlayerMoney(playerid);
         }
         else
         {
         }

 

Kösz, ez nekem is jól jött:D

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 26. - 08:06:11 »
0 Show voters
egy error
C:\\Users\\Tihamer\\Desktop\\SAMP-SERVER\\gamemodes\\Stunt_MOD.pwn(1572) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"playercash\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 26. - 08:08:42 »
0 Show voters
Ezt is töröld!
 
new playercash

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 26. - 08:12:51 »
0 Show voters
kivan meg ezt toroltem es igy megy
playercash = GetPlayerMoney(playerid);      ez kellle ?

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #8 Dátum: 2012. február 26. - 08:27:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: FastFurious date=1330240371\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kivan meg ezt toroltem es igy megy
playercash = GetPlayerMoney(playerid);      ez kellle ?
 
Igen.

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #9 Dátum: 2012. február 26. - 13:27:08 »
0 Show voters
ha meghalook akkor elveszik megint a penzem $50k-ra oroke  :tantrum:

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #10 Dátum: 2012. február 26. - 13:32:37 »
0 Show voters
Akkor most szépen nyugodtan másold be nekünk azt a részt újból, ami az OnPlayerDeath alatt van!

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #11 Dátum: 2012. február 26. - 14:08:23 »
0 Show voters
De ez így nekem is nagyon zavaros volt csak azt másold be amit ott van és egyszer és code tagban.

Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #12 Dátum: 2012. február 26. - 14:20:54 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/[/pawn]

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #13 Dátum: 2012. február 26. - 14:22:19 »
0 Show voters
Az egészet írd felül ezzel:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}

 
Amúgy nem tudom milyen módból szedted, de ez minden esetre elég érdekes \"volt\":
 

new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
ResetPlayerMoney(playerid);
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 26. - 14:24:17 írta Cannonn »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
« Válasz #14 Dátum: 2012. február 26. - 14:23:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: Cannonn date=1330262539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egészet írd felül ezzel:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}

 

Röviden és Tömören! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal