Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Admin rendszer....
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Admin rendszer.... (Megtekintve 1028 alkalommal)
fbsokk
427
Admin rendszer....
«
Dátum:
2012. április 01. - 12:35:37 »
0
Voters list:
Sziasztok az én GMembe bevan építve egy admin rendszer.
Ki szeretném venni de én nem tudom!
Valaki leírná miket kell kivennem hozzá?
Naplózva
Benceee
4785
Admin rendszer....
«
Válasz #1 Dátum:
2012. április 01. - 12:36:53 »
0
Voters list:
Parancsokat ki kommentezed ( /* */ ).
Regrendszert kiveszed, ( ha az sem kell ). Változókat nem nagyon kell.
Naplózva
fbsokk
427
Admin rendszer....
«
Válasz #2 Dátum:
2012. április 01. - 12:41:19 »
0
Voters list:
ezt?
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
clog[playerid] = 0;
fish[playerid] = 0;
pfing[playerid] = 0;
gTeam[playerid] = 0;
VehStats[playerid] = 0;
cht[playerid] = SetTimerEx(\"VehStateCheck\",300,1, \"i\", playerid);
ResetMapIconVariables(playerid);
new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, welcome);
regplss[playerid] = 1;
}
License[playerid][drvr] = 1;
License[playerid][flyer] = 0;
License[playerid][boat] = 0;
info[playerid] = 0;
inDMV[playerid] = 0;
afkt[playerid] = SetTimerEx(\"AfkCheck\", 5 *60 * 1000, 1, \"i\", playerid);
afk[playerid] = 1;
TogglePlayerClock(playerid, 1);
pHelp[playerid] = 0;
glob2690[playerid][4] = 0;
TextDrawShowForPlayer(playerid, welcome);
NameCheck(playerid);
HasAntifall[playerid] = 1;
logged[playerid] = 0;
//new string[256];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Te regisztrálva vagy,lépj be /login [jelszó]\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Te nem vagy regisztrálva,regisztálj /register [jelszó]\");
}
freeze[playerid] = 0;
level[playerid] = 0;
Mute[playerid] = 0;
WarnedTimes[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = 0;
#if JOIN_MESSAGES == true
format(string, sizeof(string), \"%s(%i) csatlakozott a szerverre\", PlayerName, playerid);
SendClientMessageToAll(joinmessagecolor, string);
#endif
Mute[playerid] = 0;
SetPlayerWorldBounds(playerid, 3000.0000,-3000.0000,3000.0000,-3000.0000); // Bounderies
SetPlayerScore(playerid, 0);
//AntiFallCheck[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, 1000);
NRGspawn[playerid] = 0;
DMzone[playerid] = 0;
bank[playerid] = 0;
ramped[playerid] = 1;
noramp[playerid] = 1;
CheckName(playerid);
new rand = random(sizeof(playerColors));
SetPlayerColor(playerid, playerColors[rand]);
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"***(ID:%d ) %s csatlakozott a szerverre\", playerid, pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_ALIEN, string);
SetTimerEx(\"WelcomeTimer\", 2000, 0, \"i\", playerid);
new ip[50];
GetPlayerIp(playerid, ip, 50);
format(string, sizeof(string), \"Name: %s IP: %s \", pName, ip);
print(string);
// SetAllIcons(playerid);
// printf(\"%s , Icons loaded, connection okey !\", pName);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(RaceParticipant[playerid]>=1)
{
if(Participants==1) //Last participant leaving, ending race.
{
endrace();
}
if(RaceParticipant[playerid] < 3 && RaceStart == 0 && !(RaceParticipant[playerid]==3 && RaceStart == 1))
{ //Doing readycheck since someone left, but not if they disconnected during countdown.
ReadyRefresh();
}
Participants--;
RaceParticipant[playerid]=0;
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}
if(RaceBuilders[playerid] != 0)
{
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
for(new i;i<BCurrentCheckpoints[b(playerid)];i++)
{
BRaceCheckpoints[b(playerid)]
=0.0;
BRaceCheckpoints[b(playerid)]
[1]=0.0;
BRaceCheckpoints[b(playerid)]
[2]=0.0;
}
BuilderSlots[b(playerid)] = MAX_PLAYERS+1;
RaceBuilders[playerid] = 0;
}
KillTimer(cht[playerid]);
if( inDMV[playerid] == 1 )
{
dmv = dmv -1;
inDMV[playerid] = 0;
}
ResetMapIconVariables(playerid);
//----
for(new i = 0; i < MAX_WEAPONS;i++) {
playerWeapons[playerid]
=0;
}
//----
KillTimer(afkt[playerid]);
ResetPlayerPropertyInfo(playerid);
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
new cstring[100];
switch(reason)
{
case 0: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (Idõtullépés)\",playerid, pName);
case 1: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (Kilépett)\",playerid, pName);
case 3: format(cstring, sizeof(cstring), \"(ID:%d ) %s elhagyta a szervert... (KICK/BAN)\", playerid, pName);
}
SendClientMessageToAll(COLOR_ALIEN, cstring);
HasAntifall[playerid] = 0;
printf(string);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
[/pawn]
meg ezt?
[pawn]#define Level1Commands1 \">> /clog /givelic [id] [license] /a [text], /adminrules, /clearchat, /kick [id] [reason], /akill [id], /warn [id] [reason], /getid [name]\"
#define Level1Commands2 \">> /(un)freeze [id], /playerinfo [id], /asay [msg], /ip [id], /mute [id], /ajail [id] [time], /force [id]\"
#define Level2Commands1 \">> /telep [teleportee id] [dest. id] , /announce [msg], /giveweapon [id] [weaponid] [ammo] /maxping [ping]\"
#define Level2Commands2 \">> /goto [id], /gethere [id], /eject [id], /sethealth [id] [amt], /setarmour [id] [amt] /healall, /armourall\"
#define Level3Commands1 \">> /disarm [id], /disarmall, /explode [id], /time [0-23], /weather [weatherid], /getallhere\"
#define Level3Commands2 \">> /setmoney [id] [amount], /jetpack, /setname [id] [name] /giveallmoney [amount]\"
#define Level4Commands1 \">> /setlevel [id] [lvl], /restart, /disarmall, /reloadbans, /reloadlogs, /mapname [name], /servername [name]\"[/pawn]
Naplózva
Benceee
4785
Admin rendszer....
«
Válasz #3 Dátum:
2012. április 01. - 12:57:28 »
0
Voters list:
Errorokat fog írni ha kiveszed. OnPlayerConnect-nél lõdd ki az adminszintet 0-ra, a parancsokat meg kommentezd ki. ( /* */)
Naplózva
fbsokk
427
Admin rendszer....
«
Válasz #4 Dátum:
2012. április 01. - 12:59:54 »
0
Voters list:
ÉS a regisztrációs rendszert hogy tom kivenni?7
Naplózva
Benceee
4785
Admin rendszer....
«
Válasz #5 Dátum:
2012. április 01. - 13:00:54 »
0
Voters list:
Dialogos?
OnPlayerConnect alól a ShowPlayerDialog-ot kommentezd ki. Persze azt, ami a bejelentkezést hozza fel.
Naplózva
fbsokk
427
Admin rendszer....
«
Válasz #6 Dátum:
2012. április 01. - 13:10:49 »
0
Voters list:
de nem dialogot hoz ki
Naplózva
Benceee
4785
Admin rendszer....
«
Válasz #7 Dátum:
2012. április 01. - 13:12:42 »
0
Voters list:
/login parancsot bemásolnád?
Naplózva
fbsokk
427
Admin rendszer....
«
Válasz #8 Dátum:
2012. április 01. - 13:23:24 »
0
Voters list:
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0)
{
if(logged[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Te már bevagy jelentkezve!\");
return 1;
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
if(!strlen(tmp))
SendClientMessage(playerid, COLOR_DBLUE, \"Helyes Használat: /login [Jelszó]\");
else
{
if(dini_Exists(udb_encode(playername)))
{
tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), \"password\");
if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
{
new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
format(string, sizeof(string), \"Hiba! Te rossz jelszót adtál meg %s\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
}
else
{
logged[playerid] = 1;
new nstr[100];
format(nstr,100, \"s%s\", playername);
if( FileExists(nstr) )
{
HasAntifall[playerid] = 0; SetTimerEx(\"EnableAntifall\",5000,0,\"i\",playerid);
SetTimerEx(\"StatsLoadTimer\", 2000, 0, \"i\",playerid);
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Betöltés...\", 2000, 3);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelentkeztél ! Várj míg betöltõdik a statisztikád ( 2 másodperc ) !\");
}
dini_Set(udb_encode(playername),\"pass\",tmp);
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(playername), \"level\");
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Sikeresen bejelntkeztél!\",2000,1);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0)
{
new PlayerName[24];
GivePlayerMoney(playerid, 4000);
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Rendes Játékosként\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1)
{
new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 1 (Moderátor)\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2)
{
new PlayerName[24];
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 2 (Adminisztrátor)\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3)
{
new PlayerName[24];
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 3 (FõAdmin)\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 4)
{
new PlayerName[24];
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
format(string, sizeof(string), \"Beléptél: %s, Admin level 4 (Szerver Tulaj)\", PlayerName);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, string);
}
return 1;
}
}
else
{
format(string, sizeof(string), \"Ez a fiók %s, nem található ezen a szerveren. Írd be /registerister [jelszó] hogy készíts egy fiókot!\", playername);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
}
}
return 1;
}
[/pawn]
Naplózva
SmokeR
Vendég
Admin rendszer....
«
Válasz #9 Dátum:
2012. április 01. - 14:46:28 »
0
Voters list:
/register és a /login hoz is tegyél egy /*<-----Ezt a elejére */<------Ezt a parancs végére,ahol befejezõdik
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Segítségkérés
»
Admin rendszer....
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal