public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[22];switch (classid){case:1{GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}case:2{GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}case:3{GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[T]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}case:4{GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}case:5{GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}case:6{GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));format(string, sizeof(string),\"[CT]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}}return 1;}public OnGameModeInit(){ AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerroristareturn 1;}
#include <a_samp>newgTeam[MAX_PLAYERS];enum{TERRORISTA,COUNTER};public OnGameModeInit(){AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista -- 0AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista -- 1AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // Terrorista -- 2AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista -- 3AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista -- 4AddPlayerClass(skinid, x, y, z, forgás, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer, fegyver, lõszer); // CTerrorista -- 5return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;switch (classid){case 0..2:{ gTeam[playerid] = TERRORISTA; // Játékoshoz társított kifejezés (érték) hogy meglehessen állapítani melyik csapat közül választott GameTextForPlayer(playerid, \"Terrorista\", 3000, 3);}case 3..5:{ gTeam[playerid] = COUNTER; GameTextForPlayer(playerid, \"Counter\", 3000, 3);}}return 1;}publicOnPlayerRequestSpawn(playerid){if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;new nev[MAX_PLAYER_NAME], string[22];GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); // Játékosnév lekéréseif(gTeam[playerid] == TERRORISTA) // Ha a játékos által kiválasztott skin 0 1 2 tehát TERRORISTA skin (a tárolt kifejezés(érték) használata){format(string, sizeof(string), \"[T]%s\");SetPlayerName(playerid, string);} else if(gTeam[playerid] == COUNTER)// Ha a játékos által kiválasztott skin 3 4 5 tehát COUNTER skin{format(string, sizeof(string), \"[CT]%s\");SetPlayerName(playerid, string);}return 1;}