Szerző Téma: a legközelebbi játékos ID lekérése  (Megtekintve 608 alkalommal)

a legközelebbi játékos ID lekérése
« Dátum: 2013. november 24. - 12:52:35 »
0 Show voters
Hali!
Találtam ilyen stock cuttot:
 
stock GetClosestPlayer(playerid,Float:limit)
{
   new Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2;
   GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
   new Float:Range = 999.9;
   new id = -1;
   foreach(Player,i)
   {
       if(playerid != i)
       {
           GetPlayerPos(i,x2,y2,z2);
           new Float:Dist = GetDistanceBetweenPoints(x1,y1,z1,x2,y2,z2);
           if(floatcmp(Range,Dist) == 1 && floatcmp(limit,Range) == 1)
           {
               Range = Dist;
               id = i;
           }
       }
   }
   return id;
}

 
Ebbõl melyik az az adat, amely a másik játékos id-jét tenné át más funkcióba?
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 24. - 12:54:21 írta bencarter007 »

a legközelebbi játékos ID lekérése
« Válasz #1 Dátum: 2013. november 24. - 17:21:39 »
+1 Show voters
A visszatérés. (return)
 
new id = GetClosestPlayer(playerid, 200.0);
printf(\"Legközelebbi játékos id: %d\", id);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal