OnPlayerClickMap
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha a játékos kijelöl egy pontot a térképen.
Ha nem értenétek, akkor Jobb Egér Gomb-al rákattintott a térképre.
Paraméterek: (playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kijelölt magának egy pontot a térképen
Float:fX - Az X kordináta, ahol a jel van.
Float:fY - Az Y kordináta, ahol a jel van.
Float:fZ - Az Z kordináta, ahol a jel van.
Ez csak naggyából van kiszámítva. Teleportálásra \"NEM\" alkalmasVisszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:Elteleportáljuk oda a játékost, ahova kattintott a térképen.
Jelen esetben jó lesz a Z kordináta, mivel a SetPlayerPosFindZ arra van, hogy megkeresse a legmagasabb pontot a megadott helyen.
[pawn]
public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ + 50);
return 1;
}
[/pawn]
Megjegyzés:A Z kordináta, amit az eljárás visszaad, az csak naggyából van.
Szóval, ha pontos Z kordinátát szeretlen, akkor használd a
MapAndreas plugint, vagy a SetPlayerPosFindZ-t.
Ez a MapAndreas, amit itt belinkeltem, ez újabbik verzió.
Van benne két lehetõség, egyik a nagyon pontos heightmap, amikor minden egyes X, Y kordinátához tartozik egy Z. Ez 72MB ramot igényel.
A másik meg olyan, amikor csak minden harmadik X, Y kordinátához tartozik egy Z. Ez csak ~9MB ramot igényel.
Én a másik módszert használom, ezis pontosan visszaadja a Z kordinátát és még a ramot se eszi annyira.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickMap