OnVehicleSirenStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik le, mikor a jármű sziréna állapotát változtatják.
Szükséges kliens/szerver verzió: 0.3.7 RC4 vagy újabb.
Paraméterei (playerid, vehicleid, newstate)
playerid | A játékos azonosítója aki váltja a jármű sziréna állapotát. |
vehicleid | A jármű azonosítója amin váltva lett a sziréna. |
newstate | Sziréna állapota. 0 ha ki, 1 ha be van kapcsolva. |
Visszatérése | Az eljárás nem kezel visszatérési értéket. |
MegjegyzésEz az eljárás csak akkor hívódik le mikor CreateVehicle vagy AddStaticVehicleEx funkciónál az addsiren paraméter értéke 1.
Példa public OnVehicleSirenStateChange(playerid, vehicleid, newstate)
{
if(newstate) GameTextForPlayer(playerid, \"~w~sziréna ~g~be\", 1000, 3);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~sziréna ~r~ki\", 1000, 3);
return;
}
Kapcsolódó funkciókGetVehicleParamsSirenStateForrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSirenStateChange