OnPlayerDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos meghal.
Paraméterek: ( playerid, killerid, reason )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki meghalt.
killerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megölte a
playerid azonosítójú játékost.
INVALID_PLAYER_ID az értéke, ha nem ölte meg senki. ( Tehát nem volt gyilkos )
reason - A halál
okának azonosítója.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
{
SendDeathMessage ( killerid, playerid, reason );
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Meghaltál... \" );
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megszületik (
lespawnol ).
Kapcsolódó függvények:
SendDeathMessage: Halál hozzáadása, a halál listához.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath