Szerző Téma: public OnPlayerObjectMoved ( playerid, objectid )  (Megtekintve 1152 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerObjectMoved ( playerid, objectid )
« Dátum: 2011. január 30. - 10:09:42 »
0 Show voters
OnPlayerObjectMoved
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy object mozgott a MovePlayerObject függvény hatására.(Amikor megállt.)
Paraméterek:
 
( playerid, objectid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akire hatással volt az objectum.
objectid - Az object azonosítója, ami mozgatva lett.
Visszatérés Ez az eljárás nem ad vissza egy adott értéket.
Példa:
 

public OnPlayerObjectMoved ( playerid, objectid )
{
    printf ( \"Az %d azonosítójú objectum mozgatva lett %d azonosítójú játékos számára.\", objectid, playerid );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnObjectMoved: Meghívódik ha egy object abba hagyja a mozgást.
Kapcsolódó függvények:
MovePlayerObject: Mozgat egy adott objectumot egy adott játékos számára.
StopPlayerObject: Megállít egy adott objectumot egy adott játékos számára.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy adott objectumot egy adott játékos számára.
DestroyPlayerObject: Töröl egy adott objectumot egy adott játékos számára.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerObjectMoved
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 30. - 10:11:16 írta IceMan. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal