Szerző Téma: public OnUnoccupiedVehicleUpdate( vehicleid, playerid, passenger_seat )  (Megtekintve 1756 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
0 Show voters
OnUnoccupiedVehicleUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a egy olyan jármû pozíciója megváltozik egy megadott játékos által, amiben nem ül sofõr. Tehát vagy nincs benne senki, vagy csak utasok.
Ez az eljárás nagyon sokszor meghívódik, tehát ügyelj arra, hogy mit teszel bele, mert nagy laggot okozhat.
0.3d-ben már nem mozdul meg a kocsi, amikor rálósz. E miatt ez az eljárás kocsira való lövéskor nem hívódik meg.
Paraméterek:
 
( vehicleid, playerid, passenger_seat )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, aminek a pozíciója megváltozott.
playerid      - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megváltozott a jármû pozíciója. ( Meglõtte, nekiment, stb... )
passenger_seat         - A játékos ülés ID-je. ( Nézzétek átt, ezt nemigazán értettem )
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
[pawn]
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
new
    __str[128];
format(__str, sizeof(__str), \"OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid = %d, playerid = %d, passenger_seat = %d)\", vehicleid, playerid, passenger_seat);
SendClientMessage(playerid, -1, __str);
return 1;
}
[/pawn]
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnUnoccupiedVehicleUpdate
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 04. - 19:33:01 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal