OnRconLoginAttempt
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megpróbál belépni az RCON felületre.
( ip[], password[], success )
ip[] - A játékosnak az IP címe, aki megpróbált belépni az RCON felületre.
password[] - Az a jelszó, amivel a játékos megpróbált belépni.
success - Ha 0, akkor nem sikerült, ha 1, akkor igen.
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
if(!success)
{
printf(\"HIBÁS RCON BELÉPÉS A(Z) %s IP CÍMRÕL A(Z) %s JELSZÓVAL\",ip, password);
new pip[16];
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip));
if(!strcmp(ip, pip, true))
{
SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Rossz jelszó! Pápá!\");
Ban(i);
}
}
}
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnRconCommand: Akkor hívódik meg, mikor a játékos beír egy Remote Console (RCON) parancsot.
Kapcsolódó funkciók
IsPlayerAdmin: Lekérdezi, hogy a játékos RCON adminisztrátor-e.
SendRconCommand: Elküld egy RCON parancsot.
Eredeti téma link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnRconLoginAttempt