Szerző Téma: public OnPlayerWeaponShot  (Megtekintve 2066 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
public OnPlayerWeaponShot
« Dátum: 2014. március 10. - 21:17:49 »
+1 Show voters
OnPlayerWeaponShot


Az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos fegyverrel lõ.
Definíciói
 
BULLET_HIT_TYPE_NONE          0
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER        1
BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE       2
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT        3
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4

 
Paraméterei
 
(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)

 
playeridA játékos azonosítószáma, aki fegyverrel lõtt.
weaponidA fegyver azonosítószáma. (lásd: SA-MP Wiki)
hittypeA golyó becsapódási típusa. (lásd fenti definíciókat)
hitidA játékos/jármû/objektum azonosítószáma, ahová becsapódott a golyó.
fXA golyó becsapódási X pontja.
fYA golyó becsapódási Y pontja.
fZA golyó becsapódási Z pontja.
Visszatérése0 - Megakadályozza hogy a golyó kárt tegyen.
1 - Hagyja hogy a golyó kárt tegyen.
Megjegyzések
- Ha hittype értéke 0 (BULLET_HIT_TYPE_NONE), akkor a(z) fX,fY,fZ paraméterek normális koordináták. (?)
- Egyéb: A(z) fX,fY,fX paramétek a becsapódott tárgy középpontját adják meg.
 
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
new s[50];
format(s,sizeof(s),\"wid:%d,ht:%d,hid:%d,x:%0.2f,y:%0.2f,z:%0.2f\",weaponid,hittype,hitid,fX,fY,fZ);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerGiveDamage
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 15. - 16:39:04 írta cappsy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal