OnPlayerWeaponShot
Az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos fegyverrel lõ.
Definíciói BULLET_HIT_TYPE_NONE 0
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1
BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
Paraméterei (playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
playerid | A játékos azonosítószáma, aki fegyverrel lõtt. |
weaponid | A fegyver azonosítószáma. (lásd: SA-MP Wiki) |
hittype | A golyó becsapódási típusa. (lásd fenti definíciókat) |
hitid | A játékos/jármû/objektum azonosítószáma, ahová becsapódott a golyó. |
fX | A golyó becsapódási X pontja. |
fY | A golyó becsapódási Y pontja. |
fZ | A golyó becsapódási Z pontja. |
Visszatérése | 0 - Megakadályozza hogy a golyó kárt tegyen. |
| 1 - Hagyja hogy a golyó kárt tegyen. |
Megjegyzések- Ha
hittype értéke 0 (BULLET_HIT_TYPE_NONE), akkor a(z) fX,fY,fZ paraméterek normális koordináták. (?)
- Egyéb: A(z) fX,fY,fX paramétek a becsapódott tárgy középpontját adják meg.
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
new s[50];
format(s,sizeof(s),\"wid:%d,ht:%d,hid:%d,x:%0.2f,y:%0.2f,z:%0.2f\",weaponid,hittype,hitid,fX,fY,fZ);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
return 1;
}
Kapcsolódó eljárásokOnPlayerGiveDamageForrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot