Szerző Téma: public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate, oldstate )  (Megtekintve 2137 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate, oldstate )
« Dátum: 2011. január 23. - 15:15:00 »
+2 Show voters
OnPlayerStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Paraméterek:
 
( playerid, newstate, oldstate )

 
playerid     - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megváltozott az állapota.
newstate  - Annak az állapotnak az azonosítója, amire megváltozott a játékos állapota.
oldstate    - Annak az állapotnak azonosítója, ami volt az új állapot elõtt.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSateChange ( playerid, newstate, oldstate )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi állapotod: %d, új állapotod: %d!\" , newstate, oldstate );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerInteriorChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik a belsõje ( interior ).
Kapcsolódó függvények:
GetPlayerState: Játékos állapotának lekérdezése.
SetPlayerSpecialAction: Játékosnak speciális animáció adása.
GetPlayerSpecialAction: Játékos speciális animációjának lekérdezése.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. - 15:19:55 írta IceMan. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal