OnPlayerStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Paraméterek: ( playerid, newstate, oldstate )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megváltozott az állapota.
newstate - Annak az
állapotnak az azonosítója, amire megváltozott a játékos állapota.
oldstate - Annak az
állapotnak azonosítója, ami volt az új állapot elõtt.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerSateChange ( playerid, newstate, oldstate )
{
new string [ 48 ];
format ( string, 48 , \"Régi állapotod: %d, új állapotod: %d!\" , newstate, oldstate );
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerInteriorChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik a belsõje (
interior ).
Kapcsolódó függvények:
GetPlayerState: Játékos állapotának lekérdezése.
SetPlayerSpecialAction: Játékosnak speciális animáció adása.
GetPlayerSpecialAction: Játékos speciális animációjának lekérdezése.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange