Szerző Téma: public OnPlayerSpawn ( playerid )  (Megtekintve 1560 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerSpawn ( playerid )
« Dátum: 2011. január 17. - 20:39:49 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos elkezdi a játékot ( lespawnol ).
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki éppen elkezdte a játékot ( lespawnolt ).
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
    return 1;
}

 
Itt lehet a játékosnak a kezdéshez dolgokat adni. Pl: Fegyverek, Élet, Páncél, Pénz stb..
Példa:
 

public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
    GivePlayerWeapon ( playerid, 32, 100 );
    GivePlayerMoney ( playerid, 40500 );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerDeath: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos meghal.
OnVehicleSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a jármûvek lespawnolnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal