OnPlayerSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos elkezdi a játékot (
lespawnol ).
Paraméterek: ( playerid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki éppen elkezdte a játékot (
lespawnolt ).
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
return 1;
}
Itt lehet a játékosnak a kezdéshez dolgokat adni. Pl: Fegyverek, Élet, Páncél, Pénz stb..
Példa:
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
GivePlayerWeapon ( playerid, 32, 100 );
GivePlayerMoney ( playerid, 40500 );
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerDeath: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos meghal.
OnVehicleSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a jármûvek lespawnolnak.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn