OnPlayerSelectedMenuRow
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos kiválaszt egy elemet a menübõl.
Paraméterek: ( playerid, row )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kiválasztott egy elemet a menübõl.
row - Annak a \"sornak\" az azonosítója, amit a játékos (
playerid ) kiválasztott.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
new Menu:menu;
public OnGameModeInit ( )
{
menu = CreateMenu ( \"Egyszerû Menu\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0 );
AddMenuItem ( menu, 0, \"Sor 1\" );
AddMenuItem ( menu, 0, \"Sor 2\" );
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow ( playerid, row )
{
new Menu:current;
current = GetPlayerMenu ( playerid );
if ( current == menu )
{
switch ( row )
{
case 0: print ( \"Sor 1\" );
case 1: print ( \"Sor 2\" );
}
}
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerExitedMenu: Akkor hívódik meg, amikor a játékos kiválaszt egy elemet a menübõl.
Kapcsolódó függvények:
CreateMenu: Menü létrehozása.
DestroyMenu: Menü törlése.
AddMenuItem: Sor hozzáadása a menühöz.
ShowMenuForPlayer: Menü megjelenése egy adott játékosnak.
HideMenuForPlayer: Menü elrejtése egy adott játékos elõl.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSelectMenuRow