OnPlayerObjectMoved
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy object mozgott a
MovePlayerObject függvény hatására.(Amikor megállt.)
Paraméterek: ( playerid, objectid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akire hatással volt az objectum.
objectid - Az object azonosítója, ami mozgatva lett.
Visszatérés Ez az eljárás nem ad vissza egy adott értéket.
Példa:
public OnPlayerObjectMoved ( playerid, objectid )
{
printf ( \"Az %d azonosítójú objectum mozgatva lett %d azonosítójú játékos számára.\", objectid, playerid );
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások:
OnObjectMoved: Meghívódik ha egy object abba hagyja a mozgást.
Kapcsolódó függvények:
MovePlayerObject: Mozgat egy adott objectumot egy adott játékos számára.
StopPlayerObject: Megállít egy adott objectumot egy adott játékos számára.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy adott objectumot egy adott játékos számára.
DestroyPlayerObject: Töröl egy adott objectumot egy adott játékos számára.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerObjectMoved