Szerző Téma: public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint( playerid )  (Megtekintve 986 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. Január 29. - 09:15:41 »
0 Show voters
OnPlayerLeaveCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki kilépett a verseny ellenõrzõpontból.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos kilépett a verseny ellenõrzõpontból!\",playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerEnterCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerLeaveRaceCheckpoint

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal