OnPlayerInteriorChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos X Interiorból (
belsõbõl ) belép Y Interiorba (
belsõbe ).
Paraméterek: ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki átlépett X interiorból (
belsõbõl ) Y interiorba (
belsõbe ).
newinteriorid - Annak az interiornak (
belsõnek ) az azonosítója, amibe belépett a játékos.
oldinteriorid - Annak az interiornak (
belsõnek ) az azonosítója, ami belépés elõtt volt a játékosnak.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
{
new string [ 48 ];
format ( string, 48 , \"Régi belsõd: %d, új belsõd %d!\" ,oldinteriorid, newinteriorid );
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az
állapota.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerInterior: Játékos belsõjének beáálítása.
GetPlayerInterior: Játékos belsõjének lekérdezése.
LinkVehicleToInterior: Jármû elhelyezése egy belsõbe.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange