OnPlayerEnterRaceCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
Paraméterek: ( playerid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki belépett a verseny ellenõrzõpontba.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa: public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
printf(\"A(z) %d azonosítójú játékos belépett a verseny ellenõrzõpontba!\",playerid);
return 1;
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerEnterCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
-OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterRaceCheckpoint