OnPlayerDisconnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl.
Paraméterek: ( playerid, reason )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki lecsatlakozott a szerverrõl.
reason - Annak a lecsatlakozási oknak az azonosítója, amiért a játékos elhagyta a szervert.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
{
new string [ 64 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME );
switch ( reason )
{
case 0: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Idõtúllépés )\", pName );
case 1: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Kilépett )\", pName );
case 2: format ( string, sizeof ( string ),\"%s elhagyta a szervet.. ( Kicked/Banned )\", pName );
}
SendClientMessageToAll ( 0xFFFFFFAA, string );
return 1;
}
Indokok ( reasons ):
0 Idõtúllépés
1 Szabályos lecsatlakozás ( /q vagy ESC menü és kilépés )
2 Kicked vagy banned
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerConnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos csatlakozik a szerverhez.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect