Szerző Téma: public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )  (Megtekintve 1476 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
« Dátum: 2011. január 15. - 19:03:52 »
0 Show voters
OnPlayerDisconnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl.
Paraméterek:
 
( playerid, reason )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki lecsatlakozott a szerverrõl.
reason   - Annak a lecsatlakozási oknak az azonosítója, amiért a játékos elhagyta a szervert.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
{   
    new string [ 64 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName ( playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME );
    switch ( reason )
    {
        case 0: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Idõtúllépés  )\", pName );
        case 1: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Kilépett )\", pName );
        case 2: format ( string, sizeof ( string ),\"%s elhagyta a szervet.. ( Kicked/Banned )\", pName );
    }
    SendClientMessageToAll ( 0xFFFFFFAA, string );
    return 1;
}

 
Indokok ( reasons ):
0  Idõtúllépés
1  Szabályos lecsatlakozás  ( /q vagy ESC menü és kilépés )
2  Kicked vagy banned
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerConnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos csatlakozik a szerverhez.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 15. - 19:24:02 írta IceMan. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal