OnPlayerSelectObjecthttp://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSelectObjectEz az eljárás meghívódik ha egy játékos kiválaszt egy objectet, miközben a
SelectObject() használatban van számára.
Paraméterei: OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
playerid Játékos azonosítószáma. (aki kiválasztotta az objectet)
type az object típusa mely lehet \"1 - SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\" vagy \"2 - SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\"
objectid A kiválasztott object azonosítószáma
Float:fX A kiválasztott object X pozíciója.
Float:fY A kiválasztott object Y pozíciója.
Float:fZ A kiválasztott object Z pozíciója.
Ez a visszahívás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
printf(\"Player %d selected object %d\", playerid, objectid);
if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
{
EditObject(playerid, objectid);
}
else
{
EditPlayerObject(playerid, objectid);
}
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You now are able to edit your object!\");
return 1;
}
Ez a visszahívás csak akkor mûködik ha a SelectObject be van kapcsolva.
SelectObject