Szerző Téma: public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )  (Megtekintve 1456 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
0 Show voters
OnPlayerInteriorChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos X Interiorból ( belsõbõl ) belép Y Interiorba ( belsõbe ).
Paraméterek:
 
( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )

 
playerid             - Annak a játékosnak az azonosítója, aki átlépett X interiorból ( belsõbõl ) Y interiorba ( belsõbe ).
newinteriorid  - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, amibe belépett a játékos.
oldinteriorid    - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, ami belépés elõtt volt a játékosnak.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi belsõd: %d, új belsõd %d!\" ,oldinteriorid, newinteriorid );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerInterior: Játékos belsõjének beáálítása.
GetPlayerInterior: Játékos belsõjének lekérdezése.
LinkVehicleToInterior: Jármû elhelyezése egy belsõbe.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. - 15:20:44 írta IceMan. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal