Ez az oldal tartalmazza az összes eljárást amik elérhetõek a SA:MP-ben. Az eljárások a scriptben a szerver által hívódnak meg ha valami fontos dolog történik, valami aminek köze van az eljárás nevének. (Pl. az OnPlayerSpawn meghívódik ha egy játékos spawnol). A legtöbb eljárásnak van egy playerid paramétere ami megjelölheti a játékost akivel az esemény történt, de nem mindnek. (Mivel néhány nem függ össze a játékossal)
Fontos: Ha ezeket az eljárásokat egy FilterScriptben használod, bizonyosodj meg róla hogy a visszatérésük 1, (return 1;) különben nem fognak lefutni a többi scriptben. Ha nincs visszatérésed vagy az 0 (return 0;), a többi filterscriptben lévõ eljárás ami késöbb töltõdik be nem fog lefutni. (Pl. a cfg fájlban ez van: filterscripts s1 s2, ha az s1-ben az egyik eljárás végén return 0;-a van, akkor az nem fog lefutni az s2-ben, hiába csinálna valami fontosat)
A visszatérési érték nem fontos a OnFilterScriptInit és OnFilterScriptExit eljárásokban.
Az OnPlayerCommandText fordítva mûködik: ha \"1\"-el tér vissza az azt jelenti hogy megtalálta a parancsot, ha nullával (\"0\") akkor a chatbe elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Callbacks
Naplózva