Szerző Téma: Counter Strike 1.6 leírás.  (Megtekintve 8933 alkalommal)

Counter Strike 1.6 leírás.
« Dátum: 2013. Május 10. - 21:43:20 »
+5
\"images?q=tbn:ANd9GcT-26QH9PKmqyq9YUPyF_yEM2K9Ey0X23yGEWjivNEHzRvuZk2VaQ\"
 
Counter-Strike
A Counter-Strike (röviden CS) egy taktikai, belsõ nézetû akciójáték (FPS), melyben a fõ hangsúly a csapatjátékon van. Az elsõ béta verzió 1999. június 19-én látta meg a napvilágot a Half-Life modifikációjaként. Az 1.0-s verzió után a Counter-Strike mint önálló játék is megjelent, ezt a boltban kapható független verzióját nevezzük dobozosnak (vagy retail). Emellett továbbra is elérhetõ Half-Life mod formájában; frissítések mindkét változathoz letölthetõk.
A játék legújabb változata a Counter-Strike: Global Offensive, ami a Half-Life 2 motorjával mûködik.
A Counter-Strike 1.5 még WON-os játékos azonosítással mûködött, Steam keretrendszer nélkül.
Attól függetlenül, hogy az 1.5 támogatása hivatalosan megszûnt 2004-ben, még nagyon sok régi 1.5-ös szerver mûködik világszerte, így Magyarországon is.
A pénzdíjas versenyek nagyobb részét még mindig a Counter-Strike 1.6 alatt játsszák, noha a Counter-Strike: Source már régen elkészült, a nagyobb gépigénye és játékmenetbeli hiányosságai miatt csak több évnyi továbbfejlesztés után kezdett e téren az elõdje nyomaiba lépni.
Játékmenet
A fejlesztõk megpróbálták pontosan annyira élethûre alakítani a játékmenetet, hogy az még ne menjen a játszhatóság rovására. Például nincsenek elsõsegélycsomagok, viszont ahhoz, hogy valaki meghaljon, még a legerõsebb fegyverbõl is legrosszabb esetben két találat szükséges (csak ha lábra megy). Az élethûség a fegyverek kialakításában is alapvetõ szempont volt, a játékban található modellek egytõl egyig megtalálhatók a valós életben is, azoknak szinte pontos másával találkozhatunk egy-egy akció közben. A fegyverek alapvetõen két csoportra vannak osztva: a pisztolyokra és a vállfegyverekre. A vállfegyver lehet géppisztoly, sörétes puska, vagy karabély, azon belül gépkarabély, félautomata, vagy forgó-toló záras mesterlövészpuska. Mindkét típusból egyet-egyet vihetünk magunkkal induláskor, melyeket vásárlással szerezhetünk meg. Minden megölt ember ($300) és megnyert kör után pénzt kap a játékos – a gyõztes csapat tagjai nagyobb összeget. Túszok illetve csapattársak sebzéséért, megöléséért pénzmegvonás jár.
A játékot két csapat játssza, a terroristák (Terrorists, röviden T) és a terrorista-elhárító alakulat (Counter-Terrorists, röviden CT). A játék körökre van osztva, minden kör elején mindkét csapat teljes létszámmal indul. A kezdõ területen van lehetõség arra, hogy a csapattagok fegyvert, páncélt, és egyéb kiegészítõket (gránátok, lõszer stb.) vegyenek, majd indul a kör, melyben mindkét csapatnak egy adott feladatot kell végrehajtania.
A feladatok
A pályák a feladatok szerint lehetnek CS (counter-strike), DE (demolition), AS (assassination), ES (escape) és FY (fighting yard) típusúak.
    A CS típusú pályákon a CT-k feladata a terroristák fogságában lévõ túszok megkeresése, és a kezdõpontjukra történõ kimentése. A terroristáknak természetesen ezt kell megakadályozni, tehát itt gyakorlatilag a CT-k támadnak, a T-k védenek.
    A DE típusú pályákon két célpont van. A T-k feladata felrobbantani ezek közül az egyiket. A két célpont között tetszõlegesen választhatnak. Az egyik T-nél van a bomba, ezt a hátán lévõ hátizsák jelzi. Ezt a célponthoz eljutva élesítenie kell (alapban 5-ös gomb, és tûz gomb nyomva tartása), és szervertõl függõen 35-45 másodpercen belül robban a bomba (de ez lehet kevesebb vagy több is). A CT-knek ezzel szemben a bomba lerakását kell megakadályozniuk. Ha a T-knek mégis sikerül beélesíteniük, akkor a hatástalanítást kell elvégezni. Ez bombahatástalanító készlet (defusal kit) nélkül 10, defuse kittel 5 másodpercig tart, a use gombot kell lenyomva tartani a bombára nézve. Eközben mozdulni, ugrani nem tudunk.
    Az AS típusú pályák már kihalóban vannak. A feladat nagyon egyszerûen hangzik: egy VIP személyt kell eljuttatni a pálya egyik végétõl a másikig. A VIP-t mindig az egyik CT játssza, õ vásárolni nem képes, csak az alap pisztolyt használhatja. Ha lelövik, a kört a CT-k elvesztették.
    Az ES típusú pályák szinte teljesen eltûntek. A feladat a következõ: a T-knek el kell menekülni egy vagy két kijutási ponton, a CT-knek ezt kell megakadályozni. Ha az összes T meghal, vagy nem szabadulnak ki a rendelkezésre álló idõ alatt, a kört a CT-k nyerik. Ezeken a pályákon limitálva van a vásárlás.
    A FY típusú pályáknak nincs tényleges konkrét feladat-tartalmuk, egyszerûen csak le kell lõni az ellenség összes játékosát. Ezek többnyire szórakozásra készített „fun” pályák, az ún. funserverek futtatják õket.
    Az AIM típusú pályán a két csapat általában egymással szemben helyezkedik el, és egy bizonyos fegyverrel kell az ellenség minden tagját megölni. Ha a csapat egyik tagja átmegy a másik fél területére (rushol), akkor a szerver szabályai szerint kirúgható a szerverrõl.
    A GG (GunGame) típusú pályákon a játékos a fegyvereket egy adott sorrendben kapja (általában AWP-tõl a pisztolyokig lefelé, majd gránát és kés), de akár ez fordítva is lehet. A játékos mindig akkor lép a következõre, ha az elõzõvel teljesítette a követelményt, ami általában egy gyilkolás az adott fegyverrel. Az nyeri a játékot, aki elõször teljesíti az összes fegyvert.
    A KZ típusú pályáknál általában csak a CT-csapat szerepel, a lényeg csak annyi, hogy végig kell ugrálni az általában falon elhelyezett kiálló elemeken a pálya végéig, ez mehet idõre is a pálya elején elhelyezett gombbal.
    A ZM típusú pályákon a Zombik és a CT-csapat (még ha a karakterválasztásnál valamelyik terroristát jelölted be, akkor is kék lesz a neved, tehát CT vagy) harcolnak egymással. A játék általában úgy kezdõdik, hogy 1 CT átváltozik Zombivá, majd karmolással megfertõzheti ellenségeit, majd a legutolsó CT-nek teljesen 0-ra kell vinnie az életét. Fejlettebb pályákon már megjelenik a Nemesis (Zombi) és a Survivor (CT) karakter, amiknek általában 10000 fölött van az életpontjuk, és elég erõset ütnek (a Survivor persze lõ). Itt a gránátok is átváltoznak: SG grenade>Lámpa, HE grenade>Égetõ gránát, vagy a zombiknál fertõzõ gránát, Flashbang>Fagyasztógránát.
    A Surf típusú pályákon a csapatok egy helyrõl indulnak csak van köztük egy elválasztó fal (a legtöbb surf mapon) Innen egy ferde falon kell végig \"szörfölni\" és fegyvereket szerezni amikor elérkeztél egy megállóra választhatsz mész vissza kezdõhelyre (TOP) vagy mész a börtönbe (JAIL). Akik leesnek szörfölés közben azok kerülnek be a jailbe ahonnan nem lehet kijutni vagy csak nehezen vagy ha kinyitják nekik.
Kifejezések
    Rush: Gyors támadás. Például, ha egy bombás pályán, ahol a terroristák feladata, lerakni a bombát, a CT-k dolga pedig a védés, rushnak nevezzük, ha a CT nem a lerakón elhelyezkedve próbál érvényesülni, hanem agresszíven rátámad a terroristákra, ezzel meglepetést okozva nekik. Fontos megjegyezni, hogy egyes publikus szervereken, valamint társaságokban a CT-ként való rusholás tiltott lehet, de mindenképp kiemelendõ, hogy semmilyen hivatalos verseny szabályzatában nincs erre való korlátozás. Tehát mindig figyeljünk oda az adott szerver házi rendjére!
    Camp: egy helyben állás, az ellenfél bevárása. Túszos pályán a terroristák feladata a campelés, ellenben a CT-k nem tehetik, mivel az õ feladatuk a rush, vagyis a túszokhoz való eljutás.
    Headshot: fejlövés
    Noob, Láma: A noob szó magyarul kezdõt jelent, arra szokták mondani, aki gyengén játszik, a lámát pedig arra, aki ostobaságokat mûvel, beszél.
    Cheat, cheater: csalni, csaló. Olyan személy, aki segédprogramot használ, hogy a növelje a pontjai számát. Pl.: WH (wallhack, falon átlátás), vagy aimbot (automatacélzás), speedhack (játékos extra gyors mozgása).
Fun Mapok témái
A FY típusú lapok, melyek „csak” az ellenség lelövésére készültek, a következõképpen ismertek (a pro csézõk számára): Ha egy fegyver (például AWP) nevével indul a map, az többnyire azt jelenti, hogy a pályán csak az adott fegyverrel lehet „menni”.
    35hp - 35 életerõvel (HP) játszható, általában késelõs pályák
    1hp - 1 életerõs, általában késelõs pályák
    Akad köztük pisztolyos is, de 1 lõszerrel, tehát ha nem pontosan célzol…
A fegyverek
1. Kés:
        Bowie Kés (Strider Knives)
2. Pisztolyok:
        Glock 18 (9x19)
        H&K USP Tactical (.45 ACP)
        SIG Sauer P228 (.357 SIG)
        Desert Eagle (.50 AE)
        FN Five-seveN (5.7x28) (Elhárítók)
        Beretta 92G Elite (9x19) (Terroristák)
3. Sörétes puskák:
        Benelli M3 Super 90 (12)
        Benelli M4 Super 90 (12)
4. Géppisztolyok:
        Steyr TMP (9x19) (Elhárítók)
        Ingram MAC-10 (.45 ACP) (Terroristák)
        H&K MP5-N (9x19)
        H&K UMP (.45 ACP)
        FN P90 (5,7x27)
5. Gépkarabélyok:
        FAMAS F1 (5,56x45) (Elhárítók)
        IMI Galil ARM (7,62x39) (Terroristák)
        Steyr Scout (7,62x51)
        M4A1 (5,56x45) (Elhárítók)
        AK-47 (7,62x39) (Terroristák)
        Steyr AUG (5,56x46) (Elhárítók)
        SIG SG 552 Commando (5,56x45) (Terroristák)
        AI AWSM (8,60x70)
        SIG SG 550 Sniper (5,56x45) (Elhárítók)
        H&K G3SG/1 (7,62x51) (Terroristák)
6. Géppuskák:
        M249 SAW (5,56x45)
Filmek, Counter-Strike videók, movie-k
A játékban van lehetõségünk úgynevezett \"demot\" felvenni (consoleban a record \"demonév\" paranccsal). Ennek célja, hogy megörökítsük játékunkat, és egy esetleges szép lövésünket késõbb visszanézhessük. Ennek segítségével, ha elegendõ mennyiségû anyagunk gyûlt össze, lehetõségünk van a legszebb jeleneteket speciális programokkal, például a Frapsszel videóként rögzíteni. Ez egy gyors, ellenben minõségben egy kicsit gyengébb megoldás. A legnépszerûbb módszer, ha a startmovie \"fps szám\" \"név\" paranccsal .bmp kiterjesztésû képeket készítünk, amit késõbb videóvágó programokkal kész videóba konvertálhatunk. CS movie-t több céllal készíthetünk:
    Frag Movie - saját magunk, vagy más játékának bemutatása;
    Clan movie - egy egész csapat bemutatása;
    LAN vagy liga movie - egy verseny bemutatása;
    Cheater movie - egy csaló játékos játékát megörökítõ videó, mely célja hogy lebuktasson egy csalót.
Leghíresebb magyar movie készítõk : Moltes, Hadrian, NvG, titus, Sapek.
Admin parancsok
admin_help    Információ az elérhetõ parancsokról.
admin_ban    Célpont bannolása. A 0 perc végleges bant jelent.
admin_cancelvote    Leállítja az éppen futó hlds_ld szavazást.
admin_cfg    Konfig fájlt indít el a szerveren.
admin_chat    Az üzenetet csak az adminok látják.
admin_csay    Az üzenetet a kép közepére írja ki.
admin_denymap    Törli a szavazatokat adott mapra.
admin_disco    Disco indítása. Csak fun mód.
admin_enableallweapons    Minden fegyvert elérhetõvé tesz, megszünteti a korlátozásokat.
admin_enableequipment    Minden felszerelést elérhetõvé tesz, megszünteti a korlátozásokat.
admin_enablemenu
Megszüneteti a tiltásokat adott menüben.
admin_enableweapon
Megszünteti a tiltásokat adott fegyverre.
admin_execall    Mindenkin végrehajtja a parancsot.
admin_execclient    Adott emberen hajta végre a parancsot.
admin_execteam    Adott csapaton belül mindenkin elindítja a parancsot.
admin_fraglimit    Beállítja az mp_fraglimit cvar-t.
admin_friendlyfire    Beállítja a mp_friendlyfire cvar-t.
admin_fun <\"on\" | \"off\">    Ki -és bekapcsolja a fun módot.
admin_gag []    Némítja a célpontot. 0 perc örökös némítás.
admin_glow    Elkezdesz világítani adott színben.
admin_godmode <\"on\" | \"off\">    Sérthetetlenséget ad a célpontnak.
admin_gravity    Beállítja az sv_gravity cvar-t.
admin_hostname    Beállítja a hostname cvar-t.
admin_kick []    Kirúgja a célpontot.
admin_listmaps    A mapcycle-ben lévõ mapok kiíratása.
admin_listspawn    Kilistázza a spawnoltakat.
admin_llama    Llama-fy a célpontot.
admin_map    Mapot vált.
admin_messagemode    A \'say\'-t parancsként kezeli.
admin_movespawn    Egy spawnolt tárgyat mozgat arrébb.
admin_nextmap    A következõ mapot írja ki.
admin_noclip <\"on\" | \"off\">    Beállítja a noclip-et a célponton.
admin_nomessagemode    A \'say\'-t \'say\'-ként kezeli.
admin_nopass    Eltörli a szerver jelszavát.
admin_pass    Beállítja a szerver jelszavát.
admin_pause    A pausable cvar-t 1-re állítja.
admin_psay    Privát üzenetet küld célpontnak.
admin_rcon    Rcon parancsot hajt végre.
admin_reload    Újratölti az Adminmod fájljait.
admin_removespawn    Egy spawnolt tárgyat töröl el.
admin_restrictallweapons    Az összes fegyver vásárlását megtiltja.
admin_restrictequipment    Az összes felszerelés vásárlását megtiltja.
admin_restrictmenu
Minden megvásárlását megtiltja adott menüben.
admin_restrictweapon
Adott fegyver vásárlását megtiltja.
admin_say    Admin üzenetet küld.
admin_servercfg    A konfigfájlt a szerver alapbeállításainak állítja be.
admin_slap    Slappolja célpontot.
admin_slay    Kivégzi célpontot.
admin_slayteam    Kivégez mindekit adott csapatban.
admin_spawn    Új tárgyat spawnol.
admin_ssay    Admin üzenetet küld, az admin nevének kiírása nélkül.
admin_stack    Mindenkit a fejedre tesz.
admin_startvote    hlds_ld szavazást indít.
admin_teamplay    Beállítja az mp_teamplay cvar-t.
admin_teleport    Célpontot megadott koordinátákra teleportálja. Lásd admin_userorigin.
admin_timeleft    Kiírja a hátralévõ idõt.
admin_timelimit    Beállítja az mp_timelimit cvar-t percekben.
admin_tsay     A jobb alsó sarokba ír ki üzenetet.
admin_unban    Unbannolja a célpontot.
admin_ungag    Újra beszélhet a célpont.
admin_unllama    Unllama-fy a célpontot.
admin_unpause    A pausable cvar-t 0-ra állítja.
admin_userlist []    Játékosok listája.
admin_userorigin    Visszaviszi az X, Y, Z koordinátákra a célpontot.
admin_vote_kick    Szavazást indít célpont kirúgására.
admin_vote_map    Szavazást indít mapváltásra.
admin_vsay    Kérdést szavazás formájában teszi fel.
admin_ungag    Újra beszélhet a célpont.
admin_unllama    Unllama-fy a célpontot.
say rockthevote    hlds_ld szavazást indít.
say vote    Mapszavazást indít.
Bázisépítõ:
Bázisépítõ:
2:30 Perc
                   Épitési idõ - CT-k épitenek
30 Mp
                   Felkészülõdési idõ-
                   A CT-k tesztelik bázisukat
5 Perc
                  Játék- A CT-k megprobálják
                 megvédeni a bázisukat a   
                 Zombik-tól!
Építés Bind:  bind e +use
(Az ejrõernyõ Bindjét használja!
Ha nem bindelted át alapból megvan)
Építés:
 Ránézel az elemre megnyomod az E betût és elmozdítod!
Egér Ball klikk-Elem távolítása!
Egér Jobb Klikk-Elem közelebb
huzása
Zombik feladata : megfertõzni minden embert
Emberek fladata : megvédeni a bázisukat 5 percen át, a zombik támadásátol.
Furien.
T-k fegyvere : Kés, gránátok.
A T-k mozdulatlanul láthatatlanok, és nagyon gyorsan futnak.
Ct-k feladata megölni a furieneket ( Anti-furien team :D )
Õk kis géppisztollyal vannak ( pontba kerül ajobbak feloldása ) mihejz láthatóvá válik egy T meg ell ölniük ( mihejt megmozdul már látható ).
Mi is az a hamachi?
A Hamachi egy automatikusan konfigurált hálózatot hoz létre a kliensek között, amelyen keresztül biztonságosan, jelszóvédetten és titkosítva folyhat az adatcsere
- A Hamachi ingyenes alkalmazás
- A Hamachi alkalmas játékhálózatok létrehozására, számítógépek biztonságos távoli adminisztrációjára, privát FTP-szerver üzemeltetésére, fájl- és nyomtatómegosztásra a kliensek közt és még sok más egyébre...
A Hamachi egyik nagy elõnye más VPN-ekhez képest, hogy teljesen automatikusan konfigurálja magát, megkímélve ezzel a kezdõ felhasználót, hogy már az elején meggyûlölje az egész VPN-t.
Telepítéskor a Hamachi egy új, virtuális hálókártyát telepít a már meglévõk mellé és ezzel párhuzamosan létre is hoz egy fix IP-t a saját címtartományából, mellyel aztán az adott kliens azonosítható lesz.
Maga a hálózat P2P rendszerû, ami azt jelenti, hogy nem egy központi szerveren tárolódnak az adatok a kliensek közt utazva, hanem maguk a kliensek a kiszolgálók és a kiszolgáltak is egyben.
Mivel a Hamachi rendszere biztonságos kapcsolatot hoz létre a kliensek közt, ezért mindegyik kliensnek van egy saját egyedi \"elektronikus ujjlenyomata\", amellyel minden kétséget kizáróan igazolni tudja, hogy jogosult az adott hálózatra belépni.
A hálózat és a kliens azonosítják magukat a másik elõtt, hogy biztosítva legyen az adatok titkossága, így csak az léphet be az adott hálózatra, aki ismeri a jelszót. Az elsõ találkozáskor a hálózat és a kliens kulcsot cserélnek, innentõl felismerik egymást.
Az azonosításhoz azonban szükség van egy közpoti szerverre, amely a peer-eket összehozza.
Az azonosító szerverre csak a kapcsolat kiépüléséig csatlakoznak a kliensek, az \"alagút\" kiépülése után az információcsere már nem a szerveren keresztül zajlik.
Az azonosító szerverhez való csatlakozáshoz TCP protokollt és a 12975-ös portot használja, a peer-ek közti kommunikációhoz pedig UDP-t használ és különbözõ véletlenszerû portokon folyik az adatcsere. Amennyiben valakinek szüksége lenne rá, hogy egy bizonyos portra terelje az adatforgalmat, megteheti, ha a beállítások részben megkeresei a \"mágikus kapcsolót\" és a mezõben megadja a használni kívánt portot.
Hivatalos hamachi oldal: www.hamachi.cc
Ezután menjünk a Többjátékos menübe ott pedig ne a direct ip-t hanem a hálozati játékra kattints ott pedig kattints az uj-ra. Ekkor megjelenik a játék listába a szerver amit kreáltál, és ezután felcsatlakozik, azért tudtok hálozatra menni mert a hamachi virtuális hálozatot kreál közted és az ellenefeled között. És igy nem lagol a játék (tapasztalat)
Ha még lenne bármi kérdés a hamachival kapcsolatban akkor látogassatok el ide: http://hamachi.workforyou.hu
Szerverparancsok
servercfgfile    szerver    szerver admin    a szerver konfig fájlját állítja - alapesetben server.cfg
serverprofile    szerver    szerver admin    a szevrer profilját állítja be
addip    szerver    szerver admin    egy IP címet ad a filterban listába - 0 perc végleges bant jelent
banid    szerver    szerver admin    a játékosokat egyéni id-jük alapján bannolja a szerver - az egyéni id-k a \"users\" paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent
banid kick    szerver    szerver admin    bannolja és kirúgja a játékosokat a szerverrõl egyéni id-jük alapjánr - az egyéni id-k a \"users\" paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent
changelevel    szerver    szerver admin    mapotvált és megtartja a kliensekkel a kapcsolatot
changelevel2    szerver    szerver admin    folytatja a játékot egy új mapon
cmdlist    szerver    szerver admin    kilistázza az összes konzol parancsot
cr_demoman #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli robbanóanyag szakértõk számát határozza meg
cr_engineer #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli mérnökök számát határozza meg
cr_hw #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli hw-sek számát határozza meg
cr_medic #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli szanitécek számát határozza meg
cr_pyro #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli tûzszerészek számát határozza meg
cr_sniper #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli mesterlövészek számát határozza meg
cr_soldier #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli katonák számát határozza meg
cr_spy #    szerver    szerver admin    egy csapaton belüli kémek számát határozza meg
cvarlist    szerver    szerver admin    az összes konzol változót (cvar) kilistázza
decalfrequency    szerver    szerver admin    logók megjelenítésének gyakoriságát szabályozza - az alapeset 30
dropclient    szerver    szerver admin    klienst lekapcsolja a szerverrõl
exec    szerver    szerver admin    elindít egy .cfg fájlt
exit    szerver    szerver admin    bezárja a játékot vagy a dedikált szerverprogramot rákérdezés nélkül
filterban 0    szerver    szerver admin    az IP cím alapján történõ bannolást szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
heartbeat    szerver    szerver admin    a master szervert \"emlékezteti\" egy jellel, hogy szervered még mindig fut és elérhetõ
host_framerate 0    szerver    szerver admin    a szerver beavatkozásának sebességét határozza meg a játékba
host_killtime 0    szerver    szerver admin    a szerver lekapcsolása elõtt eltelt idõ
hostname    szerver    szerver admin    beállítja a szerver nevét
hostport 27015    szerver    szerver admin    a szerver portját határozza meg
info    szerver    szerver admin    infókat ír ki a játékosokról
ip_hostport 0    szerver    szerver admin    szerver portját határozza meg egy TCP/IP játék esetén
ipx_serverport 0    szerver    szerver admin    szerver portját határozza meg egy IPX játék esetén
keys    szerver    szerver admin    a CD kulcs infót írja ki
kick    szerver    szerver admin    kirúg egy játékost a szerverrõl név alapján
kick #    szerver    szerver admin    kirúg egy játékost a szerverrõl id kulcs alapján - az id a \"keys\" paranccsal tudható meg
kick #    szerver    szerver admin    kirúg egy játékost a szerverrõl userid alapján - a userid a \"users\" paranccsal tudható meg
killserver    szerver    szerver admin    szerver kikapcsolása
listid    szerver    szerver admin    az id-ket jelzi ki a banlistában
listip    szerver    szerver admin    az IP címeket jelzi ki a filterban listából
log on
log off    szerver    szerver admin    a loggolást állítja be
logaddress    szerver    szerver admin    a logfájl címét határozza meg, amikor a loggolás egy külsõ gépre kerül
lservercfgfile    szerver    szerver admin    a listen szerver konfig fájlját határozza meg - alapesetben listenserver.cfg
map    szerver    szerver admin    mapot vált és megszakítja a kliensekkel a kapcsolatot
mapcyclefile 0    szerver    szerver admin    meghatározza a mapcycle-t tartalmazó fájl nevét - alapesetben \'mapcycle.txt\'
maps    szerver    szerver admin    kilistázza azokat a mapokat, amelyek a -t tartalmazzák
maxplayers 16    szerver    szerver admin    a maximális játékosszámot határozza meg
motd_display_time 8    szerver    szerver admin    az idõ, ameddig az automatikus üzenetek megjelennek a képernyõn másodpercekben
mp_autocrosshair 0    szerver    szerver admin    az autoaim-et szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_decals 300    szerver    szerver admin    a maximális decal szintet szabályozza
mp_falldamage 0    szerver    szerver admin    a realisztikus sérülést szabályozza lezuhanás esetén - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_flashlight 0    szerver    szerver admin    a flashlight ki -és bekapcsolása - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_footsteps 0    szerver    szerver admin    a lépéshangokat szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_forcerespawn 0    szerver    szerver admin    a játékosok azonnal újjáélednek haláluk után - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_fraglimit 40    szerver    szerver admin    a maximális elérhetõ fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált
mp_friendlyfire 0    szerver    szerver admin    a csapattárs sebzést szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_logecho 0    szerver    szerver admin    az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_logfile 0    szerver    szerver admin    a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
mp_teamlist
teamname/modelname>
szerver    szerver admin    a csapatneveket és modelleket határozza meg teamplay módban
mp_teamplay 21    szerver    szerver admin    a flag számot határozza meg a csapatjátékos módban
mp_timelimit 25    szerver    szerver admin    egy mapon eltöltendõ idõt állítja be
mp_weaponstay 0    szerver    szerver admin    a fegyverek a földön maradnak, miután egy játékos felvette - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
password    szerver    szerver admin    a szerver privát jelszavát állítja be
path    szerver    szerver admin    kijelzi a jelenlegi fõkönyvtárat
pausable 0    szerver    szerver admin    a kliensek jogát szabályozza a játék szüneteltetésére - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
ping    szerver    szerver admin    az összes kliens pingjét kijelzi
port 27015    szerver    szerver admin    a szerver portját állítja be
quit    szerver    szerver admin    kilép a windows-ba rákérdezés nélkül
rcon
rcon    szerver    szerver admin    rcon parancs megadásának módja - parancs indítása elõtt kötelezõ az elsõ sort beütni az rcon jelszavával
rcon_address    szerver    szerver admin    beállítja az rcon IP címét
rcon_password    szerver    szerver admin    beállítja az rcon jelszavát
rcon_port 27015    szerver    szerver admin    beállítja az rcon portját
registered 0    szerver    szerver admin    
reload    szerver    szerver admin    újratölti a jelenlegi mapot
removeid    szerver    szerver admin    az egyéni id-ket törli a bannolható adatok közül
removeip    szerver    szerver admin    törli az IP címeket a filterban listából
restart    kliens/ szerver    szerver admin    újraindítja a jelenlegi mapot és törli a statisztikát
setmaster    szerver    szerver admin    a master szervert állítja be - IP vagy hostcím is használható
stuffcmds    szerver    szerver admin    a kliens konzol parancsokat tölti be a szerverrõl és újraindítja a szervert
sv_accelerate 10    szerver    szerver admin    a játékos gyorsítását határozza meg a szerver felé
sv_aim 0    szerver    szerver admin    az auto-aim-et szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_airaccelerate 10    szerver    szerver admin    a levegõben mozgás sebességét határozza meg
sv_airmove 0    szerver    szerver admin    a levegõben mozgást szabályozza
sv_allow_download    szerver    szerver admin    engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok letöltését
sv_allow_upload    szerver    szerver admin    engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok feltöltését
sv_allowdownload 0    szerver    szerver admin    adatok és modellek letölthetõségét szabályozza a szerverrõl - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_allowupload 0    szerver    szerver admin    a kliensek lehetõségét szabályozza modellek és adatok feltöltésére - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_bounce 0    szerver    szerver admin    ütközési zónákat kapcsol ki és be - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_challengetime 15    szerver    szerver admin    meghatározza, hogy mennyi idõ áll rendelkezésre a klienseknek a szerverre kapcsolódáshoz
sv_cheats 0    szerver    szerver admin    a csalásokat szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_clienttrace 3.5    szerver    szerver admin    a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén
sv_clipmode 0    szerver    szerver admin    a clipping módot szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_friction 4    szerver    szerver admin    a súrlódást szabályozza
sv_gravity 800    szerver    szerver admin    a gravitáció szintjét határozza meg
sv_idealpitchscale 0.800    szerver    szerver admin    sets the pitch preference
sv_lan 0    szerver    szerver admin    a LAN szervert módot szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\'
sv_language 0    szerver    szerver admin    a nyelvet határozza meg
sv_logrelay    szerver    szerver admin    
sv_maxrate 5000    szerver    szerver admin    a maximális adatszintet (pinget) határozza meg
sv_maxspectators 8    szerver    szerver admin    a megfigyelõk maximális számát határozza meg
sv_maxspeed 500    szerver    szerver admin    a kliensek maximális sebességét határozza meg
sv_maxvelocity 2000    szerver    szerver admin    a maximális gyorsaságot határozza meg
sv_minrate 8000    szerver    szerver admin    a minimális adatszintet (pinget) határozza meg
sv_netsize 0    szerver    szerver admin    a maximális hálózati csomagot határozza meg - 0 = automatikus
sv_newunit 0    szerver    szerver admin    
sv_password 0    szerver    szerver admin    a szerverjelszót határozza meg
sv_print_custom    szerver    szerver admin    a játékos felé SZ_Overflow hibát ad és kilép a szerverrõl
sv_sendvelocity 1    szerver    szerver admin    
sv_showcmd 0    szerver    szerver admin    
sv_skyname 0    szerver    szerver admin    az ég textúráját határozza meg
sv_smartdelta 1    szerver    szerver admin    
Külsõ hivatkozások
Steam hivatalos oldal (angolul)
http://store.steampowered.com/
Valve hivatalos oldala (angolul)
http://www.valvesoftware.com/
Hivatalos honlap a Steamen (angolul)
http://store.steampowered.com/app/10/
FPS banana Letölthetõ CS skinek (nem csak CS-hez) (angolul)
http://gamebanana.com/skins/games/3
Játék letöltése
http://lacka_weboldal.mindenkilapja.hu/html/19332616/render/cs-1-6-letoltes-_
http://www.counterstrikeletoltes.com/2013/01/counter-strike-16-letoltese.html
Videók
 

 
 

 
 

 
 :laugh:
 

Leírásban segített: vargabalint98!


Forrás: wikipedia.org
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 11. - 10:55:17 írta Freeway »

Nem elérhető TryStar

  • 776
  • TryStar
    • Profil megtekintése
Counter Strike 1.6 leírás.
« Válasz #1 Dátum: 2013. Május 10. - 21:45:35 »
0
Szép leirás bár lehet ott még bõviteni hozzá nagyon sokmindent.

Counter Strike 1.6 leírás.
« Válasz #2 Dátum: 2013. Május 10. - 21:51:12 »
+1
Fogom persze.

Counter Strike 1.6 leírás.
« Válasz #3 Dátum: 2013. Május 11. - 08:44:39 »
+3
Van furien szerver, meg base builder ( báziépítõ) .
Ha kell leirás róla szolj.

Counter Strike 1.6 leírás.
« Válasz #4 Dátum: 2013. Május 11. - 09:58:26 »
+3
Hát meg köszönném!

PM be küld!

Counter Strike 1.6 leírás.
« Válasz #5 Dátum: 2013. Május 11. - 23:56:52 »
0
A N00b, Láma mellé besorolhatod a \"low\"-ot is ami a \"low skilled\" vagyis gyenge teljesítményû játékosra utal.
Camp-nél ott van még a Tactical camp fogalma, amit nagyon sokan képtelenek felfogni. Ez lényegében az, amikor valamilyen Medium-Long range fegyverrel megállsz 10-15 másodpercre, hogy bevárd a sarkon az \"eléd rohanó ellent\" vagy megállsz/legugolsz, hogy becélozd egy fejlövéshez.
A legtöbbször amikor pub szeróra nézek, akkor szoktam tactical camp-elni ami NEM összekeverendõ a campeléssel, amikor végig sunnyogod egy sarokban a meccset...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal