A videó bejátszások egyébként cutscenek, és IG rendereltek, tehát megvalósíthatók multiplayerben is.Itt az igazi probléma az NPC-k. Egy részrõl, ha csak egyedül játszanál, akkor le lehet rakni SP NPC-ket egy kis ASCM babrával (fel kell raknod egy kiegészítõt a kliensedhez). Viszont ez azt is felveti, hogy mi értelme lenne, ha egyszerre csak 1 player tudna játszani a szerveren.
Talán ( ) !!!5let: Aznpc-k eljátszhatnák azt a szerepet amit a videóban látsz csak úgy hogy te is ott vagy...Kérdés: és ha kivinné a multit akkor mi lenne?
A videó bejátszások egyébként cutscenek, és IG rendereltek, tehát megvalósíthatók multiplayerben is.Itt az igazi probléma az NPC-k. Egy részrõl, ha csak egyedül játszanál, akkor le lehet rakni SP NPC-ket egy kis ASCM babrával (fel kell raknod egy kiegészítõt a kliensedhez). Viszont ez azt is felveti, hogy mi értelme lenne, ha egyszerre csak 1 player tudna játszani a szerveren. Nem feltétlen csak egy playerrel mûködhet. Felcsatlakozik másik x player és kész. Jelen vannak az eseménynél, lõnek és pont.FL-ben is megoldották. (ott 3 programnyevet használ a játék! Annyi \"bugja\" volt, hogy ha bárki meghalt akkor mission failed mindenkinek.) [/quote]De, feltétlen csak eggyel. Singleplayer NPC-ket szinkronizálni ugyanis rohat sok meló és szerintem a jelenlegi kliens nem is képes rá.
A videó bejátszások egyébként cutscenek, és IG rendereltek, tehát megvalósíthatók multiplayerben is.Itt az igazi probléma az NPC-k. Egy részrõl, ha csak egyedül játszanál, akkor le lehet rakni SP NPC-ket egy kis ASCM babrával (fel kell raknod egy kiegészítõt a kliensedhez). Viszont ez azt is felveti, hogy mi értelme lenne, ha egyszerre csak 1 player tudna játszani a szerveren. Nem feltétlen csak egy playerrel mûködhet. Felcsatlakozik másik x player és kész. Jelen vannak az eseménynél, lõnek és pont.FL-ben is megoldották. (ott 3 programnyevet használ a játék! Annyi \"bugja\" volt, hogy ha bárki meghalt akkor mission failed mindenkinek.) [/quote]De, feltétlen csak eggyel. Singleplayer NPC-ket szinkronizálni ugyanis rohat sok meló és szerintem a jelenlegi kliens nem is képes rá. [/quote]Az járható út, ha mondjuk csak az \"NPC tömegírtós\" küldetéseket reprodukálon? Pl szerintem LS-bõl a katonaság kirablása megoldható \"hagyományos\" NPC-kkel is, nem?
A videó bejátszások egyébként cutscenek, és IG rendereltek, tehát megvalósíthatók multiplayerben is.Itt az igazi probléma az NPC-k. Egy részrõl, ha csak egyedül játszanál, akkor le lehet rakni SP NPC-ket egy kis ASCM babrával (fel kell raknod egy kiegészítõt a kliensedhez). Viszont ez azt is felveti, hogy mi értelme lenne, ha egyszerre csak 1 player tudna játszani a szerveren. Nem feltétlen csak egy playerrel mûködhet. Felcsatlakozik másik x player és kész. Jelen vannak az eseménynél, lõnek és pont.FL-ben is megoldották. (ott 3 programnyevet használ a játék! Annyi \"bugja\" volt, hogy ha bárki meghalt akkor mission failed mindenkinek.) [/quote]De, feltétlen csak eggyel. Singleplayer NPC-ket szinkronizálni ugyanis rohat sok meló és szerintem a jelenlegi kliens nem is képes rá. [/quote]Az járható út, ha mondjuk csak az \"NPC tömegírtós\" küldetéseket reprodukálon? Pl szerintem LS-bõl a katonaság kirablása megoldható \"hagyományos\" NPC-kkel is, nem? [/quote]Igen, de szerintem pont a forgalom az, meg a hülye NPC-k, meg a hülyeségek, ragelés, minden szart felrobbantás az, ami megadja a singleplayer feelinget.