Szerintem van értelme és érdemes vele foglalkozni, az sem baj, hogy ennyi kliens lesz először, legalább van konkurencia.Nekem a fejlesztők miatt elsősorban a openmp szimpatikusabb, de az a koncenpció, hogy a DE, alap és a mobilos tud egy szerveren játszani nekem nem tetszik, pedig biztosan ez lesz az egyik legnagyobb előnye.Hogy miért?...Lehet rosszul tudom, de ha...: az alap gta sahoz használt motor miatt nem lehet olyan pályákat/modeleket stb.. alkalmazni, hogy ne laggoljon a játékos bármilyen is a gépe, akkor a DE, ami ue re épült az biztosan több lehetőséget és erőforrást kinál, ezáltal az egyik játékosbázis laggolni fog? vagy emiatt kell lekorlátozni megvalósítás kivitelezését? ér ez ennyit?Telefononos közösséget még mindig nem tudom komolyan venni...Szerintem nagyon menő lenne egy teljesen új pályán, átdolgozott modellekkel, de maga az "gta sa" érzésre épülő szervert készíteni.
Hasznos infók, linkek:3 készülő kliensről tudunk, ebből 2 csak a Definitive edition-höz készül egy pedig 'cross platform':SADE-MP: jelenleg semmit nem mutattak még fel, csak megjelentek mindenféle platformon és fejlesztőket keresnek,illetve béta tesztelőket várnakhttps://discord.com/channels/908419966020247614/https://forum.sade-mp.com/https://www.youtube.com/channel/UCroMEsV3SzRQQC4_W2YeqGghttps://www.reddit.com/r/sademp/Trilogy Online: Egyetlen orosz legény fejleszti, viszonylag jól halad (videókon is látszik) és hamarosan nyílt teszt fázis következikhttps://discord.com/channels/909673342284464148/https://trilogy-online.com/https://www.youtube.com/channel/UCsl9OfYF_SpNtSga8iYYz9gopen.mp: Jóval korábban, már a samp hanyatlásakor indult a projekt. Mind a 3 platformról (Definitive edition, mobile, eredeti kiadás) egy szerveren lehet majd játszani.https://open.mp/huhttps://www.youtube.com/c/openmultiplayer/
SADE-MP projektnél lehet szavazni, hogy mi legyen a programozási nyelv:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUV1-mpf2YiGfKS_x3gn6y4kjuB3jGwyHvaNYfD7L3MQ0y4w/viewform