local rot = 0local pos = {guiGetScreenSize()}local screenX, screenY = pos[1]/2, pos[2]/2local gifW, gifH = 40, 40addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() addEventHandler(\"onClientRender\", root, gifImageRender) end)function gifImageRender() rot = rot + 5 dxDrawImage(screenX-(gifW/2), screenY-(gifH/2), gifW, gifH, \"gif.png\", rot, 0, 0, nil, true)end
local rot = 0addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() rot = rot + 1 dxDrawImage(x, y, w, h, \'anyadegyokosember.png\', rot)end)
Én töltés logónál, vagy ilyeneknél mindig egy változós trükköt használok. local rot = 0addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() rot = rot + 1 dxDrawImage(x, y, w, h, \'anyadegyokosember.png\', rot)end) én így szoktam és mindig beválik
function logoAnimacio(x, y)local valosID = logoAnimacioLepesif (string.len(logoAnimacioLepes)==2) thenvalosID = \"000\" .. logoAnimacioLepeselseif (string.len(logoAnimacioLepes)==1) thenvalosID = \"0000\" .. logoAnimacioLepesendlocal nx, ny = logoP[1], logoP[2]if(x and y) thennx, ny = x, yenddxDrawImage ( nx, ny, logoS[1], logoS[2], \'kepek/logo/\'..valosID..\'.png\', 0, 0, 0 )-- Csak minden 3. tickbe dobjuk át az új képreif(getTickCount() % 3 == 0) thenlogoAnimacioLepes = logoAnimacioLepes + 1-- Ha véletlen túllépjük a képek számátűif(logoAnimacioLepes > 60) then logoAnimacioLepes = 0endendend