Üdv!
Kezdő vagyok ebben a témában néztem pár scriptet de igazándiből magamtól + mta wiki segítségével szeretném csinálni ezeket..de rájöttem hogy segítség nélkül nem fog menni.Player info panelen dolgozom most de nem írja ki az adatokat miért?
setBindKeyWindowShow = function ( guiWindow, key )
if guiWindow and key then
if getElementType ( guiWindow ) == \"gui-window\" then
guiSetVisible ( guiWindow, false );
local setBindKey_ = function ( key )
guiSetVisible ( guiWindow, not guiGetVisible ( guiWindow ) );
showCursor ( guiGetVisible ( guiWindow ) );
end
return bindKey ( key, \"down\", setBindKey_ );
else
return false;
end
else
return false;
end
end
local PlayerWindow = guiCreateWindow (658, 189, 616, 412,\"PlayerINFO\", false )
setBindKeyWindowShow ( PlayerWindow, \"f4\" )
local nevlabel = guiCreateLabel (100,100,100,100,\"Név:\",false, PlayerWindow)
local pinglabel = guiCreateLabel (100,120,120,120,\"Ping:\",false, PlayerWindow)
local moneylabel = guiCreateLabel (100,140,140,140,\"Pénz:\",false, PlayerWindow)
local skinlabel = guiCreateLabel (100,160,160,160,\"Kinézet:\",false, PlayerWindow)
local healthLabel = guiCreateLabel (100,180,180,180,\"Élet\",false, PlayerWindow)
function stats (theplayer)
local money = getPlayerMoney (localPlayer)
local ping = getPlayerPing(localPlayer)
local playerName = getPlayerName(localPlayer)
local health = getElementHealth(getLocalPlayer())
dxDrawText(\"Name:\" ..playerName..(140,100,100,100,false,PlayerWindow)
dxDrawText(\"Health: \"..health..(140,180,180,180,false,PlayerWindow)
dxDrawText(\"Ping:\"..ping..(140,120,120,120),false,PlayerWindow)
dxDrawText(\"Money:\"..ping..(140,120,120,120),false,PlayerWindow)
end
[gmod]Máskor használj lua tageket ([code*=lua])[/gmod]