Szerző Téma: Radar Blip  (Megtekintve 1602 alkalommal)

Radar Blip
« Dátum: 2015. január 22. - 20:05:11 »
0 Show voters
Üdvözlet.
Szeretném megkérdezni (lehetőleg egy hozzáértőtől), hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a blipek az adott radaron ne a szélére csússzanak, hanem szépen \"eltűnjenek\" onnan. Például: See / HL.
(Nem a distancelésre gondolok)
A válaszokat előre is köszönöm.

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Radar Blip
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 22. - 23:13:48 »
0 Show voters
Hali!
Ha jól értem azt szeretnéd megoldani, hogy az F11 map mutassa a blipet a HUD radar pedig ne. Ez elméletileg nem lehetséges.
Csak ilyesmi buggal talalkoztam az angol mta fórumon, ahol a
createRadarArea

 funkciót használva túl nagy koordinátákat adtak meg (ha jól emlékszem)

Radar Blip
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 22. - 23:25:51 »
0 Show voters
Nem erre gondoltam, hanem erre:
\"Screenshot_1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Radar Blip
« Válasz #3 Dátum: 2015. január 22. - 23:46:50 »
0 Show voters
setBlipVisibleDistance

 miért nem jó? Tökéletesen megfelel erre a célra.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Radar Blip
« Válasz #4 Dátum: 2015. január 23. - 07:10:28 »
0 Show voters
shader mask + matek

Radar Blip
« Válasz #5 Dátum: 2015. január 24. - 00:47:33 »
0 Show voters
\"dxCreateRenderTarget\" és \"dxSetRenderTarget\" funkciók plusz tényleg a matek. Viszont ha kicsit keresgélnél biztos vagyok benne hogy találnál már egy ilyen funkciókkal rendelkező, kész scriptet a neten, az MTA világában.

Radar Blip
« Válasz #6 Dátum: 2015. január 24. - 16:57:30 »
0 Show voters
Köszönöm a segítséget, megoldottam. Zárható.

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
Radar Blip
« Válasz #7 Dátum: 2015. január 24. - 17:32:38 »
0 Show voters
[gmod]Zárom, helyezem.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal