GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: asd1asd - 2015. Január 22. - 20:05:11

Cím: Radar Blip
Írta: asd1asd - 2015. Január 22. - 20:05:11
Üdvözlet.
Szeretném megkérdezni (lehetőleg egy hozzáértőtől), hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a blipek az adott radaron ne a szélére csússzanak, hanem szépen \"eltűnjenek\" onnan. Például: See / HL.
(Nem a distancelésre gondolok)
A válaszokat előre is köszönöm.
Cím: Radar Blip
Írta: Feher - 2015. Január 22. - 23:13:48
Hali!
Ha jól értem azt szeretnéd megoldani, hogy az F11 map mutassa a blipet a HUD radar pedig ne. Ez elméletileg nem lehetséges.
Csak ilyesmi buggal talalkoztam az angol mta fórumon, ahol a
createRadarArea

 funkciót használva túl nagy koordinátákat adtak meg (ha jól emlékszem)
Cím: Radar Blip
Írta: asd1asd - 2015. Január 22. - 23:25:51
Nem erre gondoltam, hanem erre:
\"Screenshot_1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Cím: Radar Blip
Írta: Feher - 2015. Január 22. - 23:46:50
setBlipVisibleDistance

 miért nem jó? Tökéletesen megfelel erre a célra.
Cím: Radar Blip
Írta: Xenius - 2015. Január 23. - 07:10:28
shader mask + matek
Cím: Radar Blip
Írta: Dzsozi - 2015. Január 24. - 00:47:33
\"dxCreateRenderTarget\" és \"dxSetRenderTarget\" funkciók plusz tényleg a matek. Viszont ha kicsit keresgélnél biztos vagyok benne hogy találnál már egy ilyen funkciókkal rendelkező, kész scriptet a neten, az MTA világában.
Cím: Radar Blip
Írta: asd1asd - 2015. Január 24. - 16:57:30
Köszönöm a segítséget, megoldottam. Zárható.
Cím: Radar Blip
Írta: Toxic - 2015. Január 24. - 17:32:38
[gmod]Zárom, helyezem.[/gmod]