GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: asd1asd - 2015. január 22. - 20:05:11
-
Üdvözlet.
Szeretném megkérdezni (lehetőleg egy hozzáértőtől), hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a blipek az adott radaron ne a szélére csússzanak, hanem szépen \"eltűnjenek\" onnan. Például: See / HL.
(Nem a distancelésre gondolok)
A válaszokat előre is köszönöm.
-
Hali!
Ha jól értem azt szeretnéd megoldani, hogy az F11 map mutassa a blipet a HUD radar pedig ne. Ez elméletileg nem lehetséges.
Csak ilyesmi buggal talalkoztam az angol mta fórumon, ahol a
createRadarArea
funkciót használva túl nagy koordinátákat adtak meg (ha jól emlékszem)
-
Nem erre gondoltam, hanem erre:
-
setBlipVisibleDistance
miért nem jó? Tökéletesen megfelel erre a célra.
-
shader mask + matek
-
\"dxCreateRenderTarget\" és \"dxSetRenderTarget\" funkciók plusz tényleg a matek. Viszont ha kicsit keresgélnél biztos vagyok benne hogy találnál már egy ilyen funkciókkal rendelkező, kész scriptet a neten, az MTA világában.
-
Köszönöm a segítséget, megoldottam. Zárható.
-
[gmod]Zárom, helyezem.[/gmod]