function penz_set() setPlayerMoney(1000000)endaddCommanhandler(\"penz_set\",penz_set)
function penz_set(player) setPlayerMoney(player, 1000000)endaddCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
-- Client side function penz_set() setPlayerMoney(95000000)endaddCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
-- Server sidefunction penz_set(player) setPlayerMoney(player, 95000000)endaddCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
Így lehet server oldalira átírni: (egyébként hiányzott egy dbetű az addCommandHandlerből és a h kisbetűvel volt) function penz_set(player) setPlayerMoney(player, 1000000)endaddCommandHandler(\"addmoney\",penz_set) lackos te megnézz utána mielőtt beszélsz. Ha client sidon adsz pénzt akkor az az összeg csak client sidon létezik, mert nem küldi át a server sidenak. És logikus, hogy server sideról kell a getPlayerMoney funkciót használni mivel úgy berakhatod az összeget az adatbázisba 1 lépésből.