function penz_set()
setPlayerMoney(1000000)
end
addCommanhandler(\"penz_set\",penz_set)

Például ha egy scriptbe belerakom és levédetem az az pl script.luac de a file tartalmazza ezt a kódot és ha máshol fölhasználják ott is működni fog ez a parancs?
- Ha valaki esetleg tudna még ilyen kódokat írhatna :)
Így lehet server oldalira átírni: (egyébként hiányzott egy dbetű az addCommandHandlerből és a h kisbetűvel volt)
function penz_set(player)
setPlayerMoney(player, 1000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
lackos te megnézz utána mielőtt beszélsz. Ha client sidon adsz pénzt akkor az az összeg csak client sidon létezik, mert nem küldi át a server sidenak. És logikus, hogy server sideról kell a getPlayerMoney funkciót használni mivel úgy berakhatod az összeget az adatbázisba 1 lépésből.
Akkor így már működni fog?
-- Client side
function penz_set()
setPlayerMoney(95000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
-- Server side
function penz_set(player)
setPlayerMoney(player, 95000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
Így lehet server oldalira átírni: (egyébként hiányzott egy dbetű az addCommandHandlerből és a h kisbetűvel volt)
function penz_set(player)
setPlayerMoney(player, 1000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
lackos te megnézz utána mielőtt beszélsz. Ha client sidon adsz pénzt akkor az az összeg csak client sidon létezik, mert nem küldi át a server sidenak. És logikus, hogy server sideról kell a getPlayerMoney funkciót használni mivel úgy berakhatod az összeget az adatbázisba 1 lépésből.
A legtobb script kliens oldalon keri le a penzt lasd autokerek, etc. Viszont a server side scriptet nem fogjak csak ugy lelopni.