Szerző Téma: Pénz manipuláció kérdés.  (Megtekintve 1613 alkalommal)

Pénz manipuláció kérdés.
« Dátum: 2015. augusztus 06. - 17:00:16 »
0 Show voters
function penz_set()
   setPlayerMoney(1000000)
end
addCommanhandler(\"penz_set\",penz_set)

 
\"491712510N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Például ha egy scriptbe belerakom és levédetem az az pl script.luac de a file tartalmazza ezt a kódot és ha máshol fölhasználják ott is működni fog ez a parancs?
- Ha valaki esetleg tudna még ilyen kódokat írhatna :)

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #1 Dátum: 2015. augusztus 06. - 17:15:46 »
0 Show voters
Hali,
Nem értem pontosan, hogy mi a kérdés de az biztos, hogy működni ez nem fog, mivel client sidon írtad. Szóval a képernyőn azt látod, hogy adott pénzt de ha getPlayerMoney-el megnézed akkor látni fogod, hogy nem adott.

Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #2 Dátum: 2015. augusztus 06. - 17:22:36 »
0 Show voters
Hogyan lehetne ezt átírni szerver oldalira?

Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #3 Dátum: 2015. augusztus 06. - 17:45:43 »
0 Show voters
Jo hulyeseget beszelsz. Mukodni fog, ha lelopjak a scripted es berakjak akkor menni fog a parancs.

Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #4 Dátum: 2015. augusztus 06. - 17:48:25 »
0 Show voters
Erre céloztam énis ha más lelopja akkor fog-e működni vagy sem?!

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #5 Dátum: 2015. augusztus 06. - 18:27:52 »
0 Show voters
Így lehet server oldalira átírni: (egyébként hiányzott egy dbetű az addCommandHandlerből és a h kisbetűvel volt)
 
function penz_set(player)
   setPlayerMoney(player, 1000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)

 
lackos te megnézz utána mielőtt beszélsz. Ha client sidon adsz pénzt akkor az az összeg csak client sidon létezik, mert nem küldi át a server sidenak. És logikus, hogy server sideról kell a getPlayerMoney funkciót használni mivel úgy berakhatod az összeget az adatbázisba 1 lépésből.

Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #6 Dátum: 2015. augusztus 07. - 08:03:20 »
0 Show voters
Akkor így már működni fog?
 
-- Client side 
function penz_set()
   setPlayerMoney(95000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)

 

-- Server side
function penz_set(player)
   setPlayerMoney(player, 95000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)
« Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 07. - 08:14:36 írta Lorain »

Pénz manipuláció kérdés.
« Válasz #7 Dátum: 2015. augusztus 07. - 08:38:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Feher date=1438878472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56827\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így lehet server oldalira átírni: (egyébként hiányzott egy dbetű az addCommandHandlerből és a h kisbetűvel volt)
 
function penz_set(player)
   setPlayerMoney(player, 1000000)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",penz_set)

 
lackos te megnézz utána mielőtt beszélsz. Ha client sidon adsz pénzt akkor az az összeg csak client sidon létezik, mert nem küldi át a server sidenak. És logikus, hogy server sideról kell a getPlayerMoney funkciót használni mivel úgy berakhatod az összeget az adatbázisba 1 lépésből.
 
A legtobb script kliens oldalon keri le a penzt lasd autokerek, etc. Viszont a server side scriptet nem fogjak csak ugy lelopni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 07. - 09:13:28 írta lackos888 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal