Sziasztok!
Az a problémám lenne, hogy ha egy modolt autóra akarok tölteni - shaderrel - paintjobot, a paintjob nem jelenik meg.
Alap, modolatlan autóra tudok PJ-t rakni. Működik is, tökéletes, csak a modolt autókra nem sikerül betölteni a dolgot.
LUA kód:
local myShader, tec, theTexture;
addEventHandler( \'onClientResourceStart\', resourceRoot,
function( )
-- Version check
if getVersion ().sortable < \'1.1.0\' then
outputChatBox( \'Resource is not compatible with this client.\' );
return
end
myShader, tec = dxCreateShader ( \'shader.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\' );
if not myShader then
outputChatBox( \'Shader hiba. Please use debugscript 3\' )
else
outputChatBox( \'Using technique [\' . . tec. . \']\' );
end
theTexture = dxCreateTexture( \'textures/elegy.png\' );
dxSetShaderValue( myShader, \'PaintjobTexture\', theTexture );
engineApplyShaderToWorldTexture( myShader, \'elegy1body256\');
end
);
Előre is köszönöm a segítséget.