Sziasztok!
Az a problémám lenne, hogy ha egy modolt autóra akarok tölteni - shaderrel - paintjobot, a paintjob nem jelenik meg.
Alap, modolatlan autóra tudok PJ-t rakni. Működik is, tökéletes, csak a modolt autókra nem sikerül betölteni a dolgot.
LUA kód:
 
local myShader, tec, theTexture;
addEventHandler( \'onClientResourceStart\', resourceRoot,
    function( )
        -- Version check
        if getVersion ().sortable < \'1.1.0\' then
            outputChatBox( \'Resource is not compatible with this client.\' );
            return
        end
        myShader, tec = dxCreateShader ( \'shader.fx\', 0, 0, true, \'vehicle\' );
        if not myShader then
            outputChatBox( \'Shader hiba. Please use debugscript 3\' )
        else
            outputChatBox( \'Using technique [\' . . tec. . \']\' );
        end
       
        theTexture = dxCreateTexture( \'textures/elegy.png\' );
        dxSetShaderValue( myShader, \'PaintjobTexture\', theTexture );
        engineApplyShaderToWorldTexture( myShader, \'elegy1body256\');
    end
);
 
Előre is köszönöm a segítséget.