Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
Modolt kocsik törése
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Modolt kocsik törése (Megtekintve 1109 alkalommal)
koko1238640
460
Modolt kocsik törése
«
Dátum:
2014. június 29. - 22:47:22 »
0
Voters list:
Üdv Fórumozók!
Egy olyan kérdésem lenne hogy az MTA-ba bemodolt kocsik törését lehet valahogy editelni, szerkeszteni?
Ha igen milyen programmal?
Naplózva
izze01
34
Modolt kocsik törése
«
Válasz #1 Dátum:
2014. június 29. - 22:49:50 »
0
Voters list:
3D-s max Cinema4D modelező programokkal lehet ha jól tudom.Ha egy kocsi törése nincs meg nem jó, akkor nem a scriptel van gond hanem a modellel.
Naplózva
skyLine
Globális moderátor
2171
2020
Vaterán
Modolt kocsik törése
«
Válasz #2 Dátum:
2014. június 30. - 20:11:33 »
0
Voters list:
Ha modellben nincs törés megcsinálva akkor nem is fog látszódni.
Naplózva
koko1238640
460
Modolt kocsik törése
«
Válasz #3 Dátum:
2014. június 30. - 20:14:51 »
0
Voters list:
Értem, de a modellt lehet editelni 3ds maxba nem?
Naplózva
izze01
34
Modolt kocsik törése
«
Válasz #4 Dátum:
2014. június 30. - 20:28:40 »
0
Voters list:
Tudtommal lehet ha nincs kódolva.Az meg már egy másik kérdés, hogy vissza lehet e fejteni mert át is kell alakítani ugye TXD és DFF ből, hogy betudja olvasni.
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
Modolt kocsik törése
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal