GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: koko1238640 - 2014. június 29. - 22:47:22

Cím: Modolt kocsik törése
Írta: koko1238640 - 2014. június 29. - 22:47:22
Üdv Fórumozók!
Egy olyan kérdésem lenne hogy az MTA-ba bemodolt kocsik törését lehet valahogy editelni, szerkeszteni?
Ha igen milyen programmal?
Cím: Modolt kocsik törése
Írta: izze01 - 2014. június 29. - 22:49:50
3D-s max Cinema4D modelező programokkal lehet ha jól tudom.Ha egy kocsi törése nincs meg nem jó, akkor nem a scriptel van gond hanem a modellel.
Cím: Modolt kocsik törése
Írta: skyLine - 2014. június 30. - 20:11:33
Ha modellben nincs törés megcsinálva akkor nem is fog látszódni.
Cím: Modolt kocsik törése
Írta: koko1238640 - 2014. június 30. - 20:14:51
Értem, de a modellt lehet editelni 3ds maxba nem?
Cím: Modolt kocsik törése
Írta: izze01 - 2014. június 30. - 20:28:40
Tudtommal lehet ha nincs kódolva.Az meg már egy másik kérdés, hogy vissza lehet e fejteni mert át is kell alakítani ugye TXD és DFF ből, hogy betudja olvasni.