setVehicleEngineStategetVehicleEngineState
function motor(source)local inVeh = isPedInVehicle(source) --Megnézi, hogy az illetõ kocsiban van-e.local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source) --lekéri a játékos által használt jármûvet.local daPlayer = getPlayerName(source) --játékos nevét lekéri.local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh) --lekéri a jármû motorjának állapotát.if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.if (motorstat == false) then --ha a motor le van állítva.setVehicleEngineState(theVeh,true) --Motor beindítása.elsesetVehicleEngineState(theVeh,false) --ha a motor bevan indítva, akkor leállítjuk.endendfunction onJoin() --ha egy játékos belép bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) --J betû lenyomásakor triggerelõdik a motor function. endaddEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
setVehicleLightState
setVehicleOverrideLights
function motor(source)local inVeh = isPedInVehicle(source)local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)local daPlayer = getPlayerName(source)local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ. if (motorstat == false) then setVehicleEngineState(theVeh,true) else setVehicleEngineState(theVeh,false)endfunction onJoin() bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) endaddEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
function motor(source)local inVeh = isPedInVehicle(source)local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)local daPlayer = getPlayerName(source)local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ. if (motorstat == false) then setVehicleEngineState(theVeh,true) else setVehicleEngineState(theVeh,false) endendfunction onJoin() bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) endaddEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
source = getLocalPlayer()