-
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy tudna e valaki nekem készítteni egy scriptet ami tudja vezérelni az indexet, a lámpát, a motort, és a megkülömböztetõ jelzést, gomb nyomásra,mert sík hülye vagyok a scripteléshez...vagy linkelni egyet...(én nem találtam se itt ,se mta forumon..)
-
nyílván senki sem fogja megírni helyetted, de ha tényleg érdekel a scriptelés, akkor könnyen összehozhatsz egyet magadtól is.
Motorhoz használd:
setVehicleEngineState
getVehicleEngineState
Ebben az esetben példaként megírok neked egy szimpla motor scriptet:
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source) --Megnézi, hogy az illetõ kocsiban van-e.
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source) --lekéri a játékos által használt jármûvet.
local daPlayer = getPlayerName(source) --játékos nevét lekéri.
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh) --lekéri a jármû motorjának állapotát.
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
if (motorstat == false) then --ha a motor le van állítva.
setVehicleEngineState(theVeh,true) --Motor beindítása.
else
setVehicleEngineState(theVeh,false) --ha a motor bevan indítva, akkor leállítjuk.
end
end
function onJoin() --ha egy játékos belép
bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) --J betû lenyomásakor triggerelõdik a motor function.
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
ilyen egyszerû. Ezzel a példával már megfogod tudni írni a lámpák kezelését, ahhoz használd a következõt.
setVehicleLightState
esetleg,
setVehicleOverrideLights
-
köszönöm a választ,meg csináltam hozzá a meta filet,megírtam .lua ba amit írtál ,kiszedtem melölle a mellékes infókat,letömöritettem .zip be,viszont nem mûködik leírom hogy néz ki nekem hátha én szurtam el,amibe biztos vagyok.....
meta:
script:
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
if (motorstat == false) then
setVehicleEngineState(theVeh,true)
else
setVehicleEngineState(theVeh,false)
end
function onJoin()
bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
-
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
if (motorstat == false) then
setVehicleEngineState(theVeh,true)
else
setVehicleEngineState(theVeh,false)
end
end
function onJoin()
bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
-
\"--ha kocsiban van az illetõ.\" én barom ezt bent hagytam,de kiszedtem és nem segített....
-
ha semmiképp sem megy akkor a funkció elsõ sorába dobd be ezt.
source = getLocalPlayer()