Szerző Téma: Jármû világíttás,index,motor  (Megtekintve 1269 alkalommal)

Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. október 14. - 18:42:50 »
0 Show voters
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy tudna e valaki nekem készítteni egy scriptet ami tudja vezérelni az indexet, a lámpát, a motort, és a megkülömböztetõ jelzést, gomb nyomásra,mert sík hülye vagyok a scripteléshez...vagy linkelni egyet...(én nem találtam se itt ,se mta forumon..)

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Jármû világíttás,index,motor
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 27. - 13:27:12 »
0 Show voters
nyílván senki sem fogja megírni helyetted, de ha tényleg érdekel a scriptelés, akkor könnyen összehozhatsz egyet magadtól is.
Motorhoz használd:
 
setVehicleEngineState
getVehicleEngineState

 
Ebben az esetben példaként megírok neked egy szimpla motor scriptet:
 

function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source) --Megnézi, hogy az illetõ kocsiban van-e.
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source) --lekéri a játékos által használt jármûvet.
local daPlayer = getPlayerName(source) --játékos nevét lekéri.
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh) --lekéri a jármû motorjának állapotát.
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
if (motorstat == false) then --ha a motor le van állítva.
setVehicleEngineState(theVeh,true) --Motor beindítása.
else
setVehicleEngineState(theVeh,false) --ha a motor bevan indítva, akkor leállítjuk.
end
end
function onJoin() --ha egy játékos belép
 bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) --J betû lenyomásakor triggerelõdik a motor function.
 end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)

 
ilyen egyszerû. Ezzel a példával már megfogod tudni írni a lámpák kezelését, ahhoz használd a következõt.
 
setVehicleLightState

 
esetleg,
 
setVehicleOverrideLights

Jármû világíttás,index,motor
« Válasz #2 Dátum: 2013. november 09. - 15:48:43 »
0 Show voters
köszönöm a választ,meg csináltam hozzá a meta filet,megírtam .lua ba amit írtál ,kiszedtem melölle a mellékes infókat,letömöritettem .zip be,viszont nem mûködik leírom hogy néz ki nekem hátha én szurtam el,amibe biztos vagyok.....
meta:
 

 

 
script:
 
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
       if (motorstat == false) then
               setVehicleEngineState(theVeh,true)
       else
               setVehicleEngineState(theVeh,false)
end
function onJoin()
        bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
        end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 09. - 15:52:34 írta leonell »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Jármû világíttás,index,motor
« Válasz #3 Dátum: 2013. november 09. - 19:10:04 »
0 Show voters
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
       if (motorstat == false) then
               setVehicleEngineState(theVeh,true)
       else
               setVehicleEngineState(theVeh,false)
         end
end
function onJoin()
        bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
        end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)

Jármû világíttás,index,motor
« Válasz #4 Dátum: 2013. november 10. - 08:20:43 »
0 Show voters
\"--ha kocsiban van az illetõ.\" én barom ezt bent hagytam,de kiszedtem és nem segített....

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Jármû világíttás,index,motor
« Válasz #5 Dátum: 2013. november 10. - 20:17:54 »
0 Show voters
ha semmiképp sem megy akkor a funkció elsõ sorába dobd be ezt.
 
source = getLocalPlayer()

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal