local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúságlocal hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamislocal w = 500 -- hud hátterének alap szélességelocal h = 300 -- hud hátterének alap hosszúságalocal xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hdlocal yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hdlocal xcsik1 = xh+155local ycsik1 = yh-18local wcsik1 = 1200local hcsik1 = 300 local xcsik2 = xh+155local ycsik2 = yh-94local wcsik2 = 1200local hcsik2 = 300 if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetőenhd = falseend local xbh, ybh, wbh, hbh if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-enxbh = 1ybh = 1wbh = 1hbh = 1else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypártxbh = (x/1920)ybh = (y/ 1080)wbh = (x/1920)* whbh = (y/1080) *hend -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal--Háttérlocal xrelative= xbh * xh local yrelative = ybh * yhlocal wrelative = wbh * wlocal hrelative = hbh * h -- Vonalak local xcsik1relative = xbh * xcsik1local ycsik1relative =ybh * ycsik1local wcsik1relative = wbh * wcsik1local hcsik1relative = hbh * hcsik1 local xcsik2relative = xbh * xcsik2local ycsik2relative =ybh * ycsik2local wcsik2relative = wbh * wcsik2local hcsik2relative = hbh * hcsik2 -- Képanyag betöltéselocal hudkep = \"kepek/hud.png\"local piroscsik = \"kepek/piros.png\"local kekcsik = \"kepek/kek.png\" -- Hud hátterének kirajzolásafunction hud()alap = dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)end function HandleTheRendering ( )addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)endaddEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
tag közé.[/mod]
<file src=\"kepek/hud.png\"/>
<meta><script src=\"c_hud.lua\" type=\"client\" /><script src=\"s_hud.lua\" type=\"server\" /> <file src=\"kepek/hud.png\"/><file src=\"kepek/piros.png\"/><file src=\"kepek/kek.png\"/></meta>
addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root, function () setPlayerHudComponentVisible ( source, \"ammo\", false ) setPlayerHudComponentVisible ( source, \"weapon\", false ) showPlayerHudComponent(source,\'money\',false)showPlayerHudComponent(source,\'ammo\',false)showPlayerHudComponent(source,\'weapon\',false)showPlayerHudComponent(source,\'clock\',false)showPlayerHudComponent(source,\'health\',false)showPlayerHudComponent(source,\'armour\',false) showPlayerHudComponent(source,\'breath\',false)end)
local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúságlocal hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamislocal w = 500 -- hud hátterének alap szélességelocal h = 300 -- hud hátterének alap hosszúságalocal xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hdlocal yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hdlocal xcsik1 = xh+155local ycsik1 = yh-18local wcsik1 = 1200local hcsik1 = 300 local xcsik2 = xh+155local ycsik2 = yh-94local wcsik2 = 1200local hcsik2 = 300 local xbh, ybh, wbh, hbh -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal--Háttérlocal xrelative= xbh * xh local yrelative = ybh * yhlocal wrelative = wbh * wlocal hrelative = hbh * h -- Vonalak local xcsik1relative = xbh * xcsik1local ycsik1relative =ybh * ycsik1local wcsik1relative = wbh * wcsik1local hcsik1relative = hbh * hcsik1 local xcsik2relative = xbh * xcsik2local ycsik2relative =ybh * ycsik2local wcsik2relative = wbh * wcsik2local hcsik2relative = hbh * hcsik2 -- Képanyag betöltéselocal hudkep = \"kepek/hud.png\"local piroscsik = \"kepek/piros.png\"local kekcsik = \"kepek/kek.png\" -- Hud hátterének kirajzolásafunction hud()dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)end function HandleTheRendering ( ) addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud) if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetőenhd = falseend if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-enxbh = 1ybh = 1wbh = 1hbh = 1else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypártxbh = (x/1920)ybh = (y/ 1080)wbh = (x/1920)* whbh = (y/1080) *hendendaddEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)