- 
				Sziasztok! :D
 Nem régiben elkezdtem foglalkozni Lua scripteléssel, de elég gyerekcipőben járok még...... :D
 Némi tudást összeszedve sikerült megírni egy hud scriptet, de valahogy nem akar működni..... :(
 Esetleg tudna valaki segíteni? Átfuttatam debugscript 3-mal, ami volt hiba kijavítottam, de továbbra sem akar működni.....
 Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva....
 A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak.....
 Script:
 
 
 local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság
 local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis
 local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége
 local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága
 local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd
 local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd
 local xcsik1 = xh+155
 local ycsik1 = yh-18
 local wcsik1 = 1200
 local hcsik1 = 300
 
 local xcsik2 =  xh+155
 local ycsik2 = yh-94
 local wcsik2 = 1200
 local hcsik2 = 300
 
 if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően
 hd = false
 end
 
 local xbh, ybh, wbh, hbh
 
 if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en
 xbh = 1
 ybh = 1
 wbh = 1
 hbh = 1
 else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt
 xbh = (x/1920)
 ybh = (y/ 1080)
 wbh = (x/1920)* w
 hbh = (y/1080) *h
 end
 
 -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal
 --Háttér
 local xrelative= xbh * xh
 local yrelative = ybh * yh
 local wrelative = wbh * w
 local hrelative = hbh * h
 
 -- Vonalak
 
 local xcsik1relative = xbh * xcsik1
 local ycsik1relative =ybh * ycsik1
 local wcsik1relative = wbh * wcsik1
 local hcsik1relative = hbh * hcsik1
 
 local xcsik2relative = xbh * xcsik2
 local ycsik2relative =ybh * ycsik2
 local wcsik2relative = wbh * wcsik2
 local hcsik2relative = hbh * hcsik2
 
 
 -- Képanyag betöltése
 local hudkep = \"kepek/hud.png\"
 local piroscsik = \"kepek/piros.png\"
 local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
 
 
 -- Hud hátterének kirajzolása
 function hud()
 alap = dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
 end
 
 function HandleTheRendering ( )
 addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)
 end
 addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
 
 
 
 Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva....
 A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak.....
 Köszönöm a segítségeteket! :D
 [mod]Legközelebb a kódot/scriptet rakd
  tag közé.[/mod] 
- 
				A meta.xml-be beírtad ezt a sort?
 
 <file src=\"kepek/hud.png\"/> 
- 
				Persze, elvileg minden megvan.....
 Meta:
 
 
 <meta>
 <script src=\"c_hud.lua\" type=\"client\" />
 <script src=\"s_hud.lua\" type=\"server\" />
 
 <file src=\"kepek/hud.png\"/>
 <file src=\"kepek/piros.png\"/>
 <file src=\"kepek/kek.png\"/>
 </meta>
 
 
 
 szerver oldali :
 
 
 addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root,
 function ()
 setPlayerHudComponentVisible ( source, \"ammo\", false )
 setPlayerHudComponentVisible ( source, \"weapon\", false )
 showPlayerHudComponent(source,\'money\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'ammo\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'weapon\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'clock\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'health\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'armour\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'breath\',false)
 end
 )
 
 
- 
				Szia ! :)
 Szerintem ezt le is bírtad volna egyszerűsíteni..
 Képpel - Nem képpel de lebírtad volna egyszerűsíteni:D
- 
				Tessék.. 
 
 local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság
 local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis
 local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége
 local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága
 local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd
 local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd
 local xcsik1 = xh+155
 local ycsik1 = yh-18
 local wcsik1 = 1200
 local hcsik1 = 300
 
 local xcsik2 =  xh+155
 local ycsik2 = yh-94
 local wcsik2 = 1200
 local hcsik2 = 300
 
 local xbh, ybh, wbh, hbh
 
 -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal
 --Háttér
 local xrelative= xbh * xh
 local yrelative = ybh * yh
 local wrelative = wbh * w
 local hrelative = hbh * h
 
 -- Vonalak
 
 local xcsik1relative = xbh * xcsik1
 local ycsik1relative =ybh * ycsik1
 local wcsik1relative = wbh * wcsik1
 local hcsik1relative = hbh * hcsik1
 
 local xcsik2relative = xbh * xcsik2
 local ycsik2relative =ybh * ycsik2
 local wcsik2relative = wbh * wcsik2
 local hcsik2relative = hbh * hcsik2
 
 
 -- Képanyag betöltése
 local hudkep = \"kepek/hud.png\"
 local piroscsik = \"kepek/piros.png\"
 local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
 
 
 -- Hud hátterének kirajzolása
 function hud()
 dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
 end
 
 function HandleTheRendering ( )
 addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)
 if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően
 hd = false
 end
 if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en
 xbh = 1
 ybh = 1
 wbh = 1
 hbh = 1
 else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt
 xbh = (x/1920)
 ybh = (y/ 1080)
 wbh = (x/1920)* w
 hbh = (y/1080) *h
 end
 end
 addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)