Szerző Téma: Hogyan működik?  (Megtekintve 913 alkalommal)

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Hogyan működik?
« Dátum: 2016. Február 07. - 00:26:55 »
0
Sziasztok, pár egyszerű kérdésem lenne számotokra. Én sosem MTA -ztam komolyabban ezért nem is értek hozzá nagyon és egyszerűbbnek tartom megkérdezni minthogy szenvedjek vele.
Szóval: Ha MTA -n belüli editorral csinálok egy pályát akkor le menti egy formátumban, és az lenne az első kérdés, hogy abban mi található? Azt tudom, hogy az objectek XYZ koordinátája, de amit ott készítek csak az használható MTA -n vagy csak olyan koordináták amit egy weblap segítségével át tudok konvertálni és használni. Ez pl. azért lenne fontos számomra mert a mta map editor nem az én stílusom és nem szerettem ott régebben se mappolni, samp editort használtam csak, hogy ha ott készítek valamit nem tudom, hogy használható -e MTA -n és ha igen akkor, hogyan kell.
A második kérdésem az lenne: Ha készítek én egy objectet és más is megnézi egy szerveren akkor az ő számítógépén is megtalálható az a object és tudja használni máshol? Pl. nagy munkával készítek valamit de nem szeretném, hogy ő neki is meglegyen és felhasználja.
Harmadik kérdésem pedig: Ha MTA szerveren csinálok egy nagyobb egyedi objectet (pl. egy gyár épületet ) és ott több object is található a környezetében mennyire okozhat laggot a szerveren és a játékosok részére? MTA -n csináltak-e valamit, hogy sok  mennyiségű object ne laggoltasson?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Hogyan működik?
« Válasz #1 Dátum: 2016. Február 07. - 01:08:01 »
+1
Elsőre:
Átkonvertálod a http://convertffs.com/ oldalon MTA 1.0 Object-be és annak létrehozol egy valami.map nevű fájlt amibe bemásolod a konvertált objecteket úgy ahogy ott lesz. Aztán készítesz hozzá egy meta fájlt is ami így néz ki általánosságban:
 
<meta>
    <info type=\"map\" version=\"1.0.0\"></info>
    <map src=\"valami.map\" dimension=\"0\"></map>
    <settings>
        <setting name=\"#maxplayers\" value=\"[ 128 ]\"></setting>
        <setting name=\"#useLODs\" value=\"[ false ]\"></setting>
        <setting name=\"#gamespeed\" value=\"[ 1 ]\"></setting>
        <setting name=\"#minplayers\" value=\"[ 0 ]\"></setting>
        <setting name=\"#gravity\" value=\"[ 0.0080000004 ]\"></setting>
        <setting name=\"#waveheight\" value=\"[ 0 ]\"></setting>
        <setting name=\"#locked_time\" value=\"[ false ]\"></setting>
        <setting name=\"#weather\" value=\"[ 0 ]\"></setting>
        <setting name=\"#time\" value=\"20:30\"></setting>
    </settings>
</meta>

 
Második: Ha hostos a szeró és van hozzáférése az FTP-hez akkor nyilván meglesz neki is. Ha házilag indított szerver az csak a te gépeden lesz meg itt: MTA mappa > server > mods > deathmatch > resources mappában.
A sok object az gépfüggő szerintem. MTA-ba ez sokkal jobban meg van oldva mint SA:MP-n.

Hogyan működik?
« Válasz #2 Dátum: 2016. Február 07. - 08:38:18 »
+1
Ne feledjetek, hogy amit meta.xml-ben megadsz letoltesre(file attributum, peld 1 egyedi object), az mindenki gepen rajta lesz, aki  letoltotte es ra is tud keresni, ezaltal feltudja hasznalni, ha nincs pld eggy titkosito script.

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Hogyan működik?
« Válasz #3 Dátum: 2016. Február 07. - 10:35:05 »
0
Köszönöm a válaszokat!  ;D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal