Sziasztok, pár egyszerű kérdésem lenne számotokra. Én sosem MTA -ztam komolyabban ezért nem is értek hozzá nagyon és egyszerűbbnek tartom megkérdezni minthogy szenvedjek vele.
Szóval: Ha MTA -n belüli editorral csinálok egy pályát akkor le menti egy formátumban, és az lenne az első kérdés, hogy abban mi található? Azt tudom, hogy az objectek XYZ koordinátája, de amit ott készítek csak az használható MTA -n vagy csak olyan koordináták amit
egy weblap segítségével át tudok konvertálni és használni. Ez pl. azért lenne fontos számomra mert a mta map editor nem az én stílusom és nem szerettem ott régebben se mappolni, samp editort használtam csak, hogy ha ott készítek valamit nem tudom, hogy használható -e MTA -n és ha igen akkor, hogyan kell.
A második kérdésem az lenne: Ha készítek én egy objectet és más is megnézi egy szerveren akkor az ő számítógépén is megtalálható az a object és tudja használni máshol? Pl. nagy munkával készítek valamit de nem szeretném, hogy ő neki is meglegyen és felhasználja.
Harmadik kérdésem pedig: Ha MTA szerveren csinálok egy nagyobb egyedi objectet (pl. egy gyár épületet ) és ott több object is található a környezetében mennyire okozhat laggot a szerveren és a játékosok részére? MTA -n csináltak-e valamit, hogy sok mennyiségű object ne laggoltasson?