MTA San Andreas 1.3 -> server -> mods -> deathmatch -> resources -> tetszõlegesmappa -> fájlok (lua,meta,és egyebek)Nos, elsõnek is amikor megírod a szkriptet akkor egy tetszõleges új mappába berakod a fájlokat, tehát a valami.lua és a meta.xml fájlt.
Ha például van kép akkor azt is vagy az új mappádban egy külön mappába.
Lássunk egy példát, ami kirak egy képet a képernyõre.
Az alábbi kódot írd a valami.lua fájlba:
function showClientImage()
guiCreateStaticImage( 200, 480, 412, 112, \"logo.png\", false )
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource() ), showClientImage )
Magyarázat: - function showClientImage - Ez meghívja a showClientImage funkciót
- guiCreateStaticImage - Ez létrehozza a képet
- 200 - X pozíció
- 480 - Y pozíció
- 412 - Kép szélessége
- 112 - Kép magassága
- logo.png - Kép neve
Az alábbi kódot pedig a meta.xml fájlba: <meta>
<info name=\"Információs szöveg\" author=\"Készítõ neve\" version=\"1.1\" type=\"misc\" />
<script src=\"valami.lua\" type=\"client\" />
<file src=\"logo.png\" />
</meta>
VIGYÁZAT!!!
A(z) <script src=\"valami.lua\"
type=\"client\" />
Nem mindig client!
Jelen esetben client oldali script, de van server oldali is, akkor pedig
type=\"server\"Ha ez a két fájl meg van akkor a logo.png-t egy tetszõleges logót rakj be oda ahova a lua és a meta fájlt.
További szükséges dolog.
Menny ide:
MTA San Andreas 1.3 -> server -> mods -> deathmatchés nyisd meg a
mtaserver.conf fájlt.
Menny le a resourcekhez, és írd be ezt:
<resource src=\"ide a mappa neve amibe beraktada fájlokat\" startup=\"1\" protected=\"0\"/>